کد خبر : 1783
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
143 views

هویج بالاخره کوتاه آمد

هویج بالاخره کوتاه آمد

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، از کاهش قیمت هویج در بازار مازندران خبر داد و گفت: قیمت حال حاضر هر کیلو هویج در میادین مرکزی میوه و تره‌بار بین 13 تا 15 هزار تومان است. به گزارش تیتر شمال؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از کاهش قیمت هویج در بازار مازندران

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، از کاهش قیمت هویج در بازار مازندران خبر داد و گفت: قیمت حال حاضر هر کیلو هویج در میادین مرکزی میوه و تره‌بار بین 13 تا 15 هزار تومان است.

به گزارش تیتر شمال؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از کاهش قیمت هویج در بازار مازندران خبر داد.

وی افزود: قیمت حال حاضر هر کیلو هویج در میادین مرکزی میوه و تره‌بار بین 13 تا 15 هزار تومان است و در خرده‌فروشی‌ها نهایتا 20 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، خاطرنشان کرد: تنها نوسان قیمتی میوه طی این روزها به هندوانه بر می‌گردد که به دلیل بالارفتن دمای هوا و افزایش تقاضا، بین 500 تا 1000 تومان در هر کیلو با افزایش قیمت مواجه شدیم.

فخرآوران گفت: قیمت میوه در سایر انواع میوه با ثبات و بازار روزهای آرامی را سپری می‌کند.

به گفته وی، قیمت امروز هر کیلو هندوانه در میادین مرکزی میوه و تره‌بار 5500 تومان، خیار محلی 10 هزار تومان، گوجه 6000 تومان، موز 22 هزار تومان، گلابی بیروتی 25 تا 30 هزار تومان، سیب 16 هزار، شلیل 20 هزار، هلو 14 هزار ، شابلون 20 هزار، انگور 15 هزار، بادمجان 6 هزار ، کاهو و کلم 10 هزار و پیاز 4 تا 5 هزار تومان است.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر قیمت هر کیلو هویج در خرده فروشی‌ها به مرز 40 هزار تومان نیز رسیده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.