کد خبر : 1796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
100 views

موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد

موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد

در جلسه شورای اسلامی شهر نکا، پس از بحث و تبادل نظر برای انتخاب شهردار، سرانجام شورای ششم این شهر با اجماع هفت نفره و به صورت قاطع رأی به ادامه فعالیت موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا داد. به گزارش تیتر شمال؛  سیداسماعیل میری رئیس شورای شهر نکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با

در جلسه شورای اسلامی شهر نکا، پس از بحث و تبادل نظر برای انتخاب شهردار، سرانجام شورای ششم این شهر با اجماع هفت نفره و به صورت قاطع رأی به ادامه فعالیت موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا داد.

به گزارش تیتر شمال؛  سیداسماعیل میری رئیس شورای شهر نکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به روند انتخاب شهردار این شهر، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل شورای ششم شهر نکا نزدیک به ۳۰ جلسه با حضور اعضای شورا تشکیل و بررسی‌های متفاوت تخصصی و متفاوتی در جلسات متعدد با موضوع انتخاب شهردار نکا انجام شد.

وی افزود: با توجه به سوابق اجرایی کاندیداهایی که باید مطرح می‌شدند در حقیقت فرم‌هایی تهیه شد تا با سوابق اجرایی رشته‌های مرتبط درکنار موضوعاتی مانند ایثارگری و سایر موارد امتیازبندی و فراخوانی برای انتخاب شهردار نیز انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا از نام‌نویسی تعدادی از افراد به عنوان کاندیدا پس از فراخوان خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل فرم شماره یک از سوی کاندیداها، امتیازبندی صورت گرفت و در نهایت دو نفر به نام‌های آقایان سیدرضا ابراهیمی و مهندس موسی خلیلی بالا آمدند که در روز نهم شهریورماه جناب آقای سیدرضا ابراهیمی انصراف خود را اعلام کردند.

این مسئول اضافه کرد: امروز که روز دهم شهریور ماه است رأی‌گیری برای انتخاب شهردار انجام شد و جناب آقای مهندس موسی خلیلی با هفت رأی به عنوان شهردار انتخاب شد و امروز نیز مهندس خلیلی برنامه‌ها و طرح‌های خود را در صحن علنی شورا ارائه کردند.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها شامل طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در حوزه‌های مختلف ازجمله عمرانی، گردشگری و بهداشت و سلامت شهروندان بوده که به سمع و نظر اعضای شورای شهر نکا رسید و در نهایت آقای مهندس خلیلی به عنوان شهردار شهر نکا انتخاب شد./پیک نکا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.