کد خبر : 1870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
102 views

شریعتی:اسامی 5 گزینه به وزارت کشور برای تصدی استانداری مازندران/احتمال انتخاب استاندار، خارج از لیست وجود دارد

شریعتی:اسامی 5 گزینه به وزارت کشور برای تصدی استانداری مازندران/احتمال انتخاب استاندار، خارج از لیست وجود دارد

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: از بین داوطلبان، از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران آقایان هادی ابراهیمی، مجتبی زارعی، مهدی سعادتی، بهروز علیشیری و عباسعلی نوبخت به وزارت کشور معرفی شدند. به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی اندراتی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه 40 نفر برای تصدی پست استاندار در مازندران کاندیدا بودند،

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: از بین داوطلبان، از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران آقایان هادی ابراهیمی، مجتبی زارعی، مهدی سعادتی، بهروز علیشیری و عباسعلی نوبخت به وزارت کشور معرفی شدند.

به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی اندراتی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه 40 نفر برای تصدی پست استاندار در مازندران کاندیدا بودند، اظهار داشت: از بین داوطلبان، از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران آقایان هادی ابراهیمی، مجتبی زارعی، مهدی سعادتی، بهروز علیشیری و عباسعلی نوبخت به وزارت کشور معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از نهایی و اعلام شدن لیست، هادی ابراهیمی از داوطلبی تصدی پست استاندار به نفع یکی از داوطلبین کناره گیری کرد، افزود: ابراهیمی پس از بررسی های زیاد به دلیل داشتن رزومه قوی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح به وزارت کشور معرفی شد و انصراف او برای ما تعجب برانگیز بود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه داوطلبین بر اساس فرمت ارسالی وزارت کشور به مجمع نمایندگان، انتخاب شدند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصاب استاندار صاحب حق نیستند اما به درخواست وزارت کشور از مجمع نمایندگان، 5 گزینه را معرفی کردیم.

شریعتی از احتمال انتخاب استاندار، خارج از لیست مجمع نمایندگان مازندران خبر داد و تصریح کرد: اطلاعاتی داریم که وزیر کشور نیز به اتفاق برخی از شخصیت‌های سیاسی در حال گمانه‌زنی برای برخی از چهره‌های مدیریتی برای پست استاندار مازندران است.

وی لیست معرفی شده از سمت مجمع نمایندگان مازندران را جمع بندی شده از بزرگان استان و نمایندگان مجلس دانست و یادآور شد: افرادی را به وزارت کشور معرفی کردیم که دغدغه مردم و نظام را دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در دو سخنرانی معرفی کابینه و دفاع از وزرا در صحن مجلس، اعلام کردند که بین دولت و مجلس باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد، گفت: وزارت کشور از نمایندگان برای مشارکت در انتخاب استاندار در راستای سخنان  آیت الله رئیسی بود.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه وحیدی وزیر کشور نیز در کمیسیون و فراکسیونها، زمان معرفی و ارائه برنامه به نمایندگان به عنوان وزیر پیشنهادی، مشورت با نمایندگان در انتصاب‌ها را پیشنهاد داده بود، افزود: برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین مجلس و دولت، به کمک وزیر کشور آمدیم تا شرایط انتصاب استاندار تسهیل شود.

وی از بررسی بیش از یک ماهه مجمع نمایندگان برای معرفی افراد شایسته خبر داد و تصریح کرد: کار مجمع به پایان رسیده و وزیر کشور مختار است تا از لیست یا خارج از لیست گزینه نهایی را معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.