کد خبر : 1891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
117 views

10هکتار از اراضی میانکاله طعمه حریق شد

10هکتار از اراضی میانکاله طعمه حریق شد

در جدیدترین آتش‌سوزی در میانکاله 10هکتار از اراضی این زیست‌کره طعمه حریق شد. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود هادیان رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر با اشاره به آتش‌سوزی روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۰، گفت: در پی آتش‌سوزی در پناهگاه حیات‌وحش میانکاله در منطقه شور بخش‌هایی از میانکاله طعمه حریق شد. وی افزود: ساعت

در جدیدترین آتش‌سوزی در میانکاله 10هکتار از اراضی این زیست‌کره طعمه حریق شد.

به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود هادیان رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر با اشاره به آتش‌سوزی روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۰، گفت: در پی آتش‌سوزی در پناهگاه حیات‌وحش میانکاله در منطقه شور بخش‌هایی از میانکاله طعمه حریق شد.

وی افزود: ساعت ۳ بامداد ۱۴شهریورماه با مشاهده آتش‌سوزی در میانکاله، مامورین حیات وحش میانکاله نسبت به خاموش‌کردن منطقه آتش اقدام نموده و پس از ۱۵ ساعت تلاش توانستند در ساعت ۱۷عصر آتش‌سوزی را مهار کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات مأموران یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش میانکاله با کمک نیروهای مردمی و همچنین یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی بندر امیرآباد و تنی چند از دامداران میانکاله نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

هادیان افزود: در این آتش‌سوزی ۱۰ هکتار از اراضی که شامل درختچه‌های انار و تمشک بود در آتش سوخت.

وی گفت: به اتفاق کلانه رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله که در منطقه حضور داشتند و با کمک سایر محیط بانان آتش سوزی مهار شد./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.