کد خبر : 1915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
128 views

شریعتی: سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیاردی در اجرای طرح‌های منابع آب مازندران

شریعتی: سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیاردی در اجرای طرح‌های منابع آب مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سیستم بانکی کشور ۳هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند.   به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران و با حمایت وزارت اقتصاد این سرمایه‌گذاری با مشارکت بانک‌های عامل و به عاملیت بانک صادرات اجرایی خواهد شد. نماینده مردم

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سیستم بانکی کشور ۳هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند.


 

به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران و با حمایت وزارت اقتصاد این سرمایه‌گذاری با مشارکت بانک‌های عامل و به عاملیت بانک صادرات اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه‌های سد هراز، شبکه‌های سد گلورد، آبرسانی شهرهای گروه الف مازندران  و نیز طرح‌های فاضلاب و دیگر طرح‌های منابع آبی از این سرمایه‌گذاری منتفع خواهند شد.

این نماینده مجلس گفت: مجمع نمایندگان مازندران در تلاش برای رفع مشکلات پایه‌ای استان جلسات فشرده‌ای را با وزیران قبلی و جدید اقتصاد و مدیران عامل بانک‌های کشور با هدف جذب سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های توسعه برگزار کرد.

شریعتی افزود: مجمع نمایندگان مازندران رفع مشکلات کمبود منابع و تامین مالی پروژه‌های محوری استان را در دستور کار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در روند توسعه مازندران از سوی این مجمع مشخص شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه‌های نیمه تمام استان در بازه زمانی مشخصی تعیین تکلیف خواهد شد.

شریعتی با اشاره به نیمه کاره ماندن ۵ هزار پروژه عمرانی در مازندران افزود: اجرای سریع این پروژه‌ها حدود ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسوول با تاکید بر تبعات فرهنگی و اجتماعی ناشی از نیمه کاره ماندن پروژه‌های عمرانی گفت: باید با اولویت بندی اجرای پروژه‌ها و مشارکت بخش خصوصی از تبعات فراوان آنها کاست./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.