کد خبر : 1940
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
85 views

اختلاس‌گر 7 میلیاردی در مازندران دستگیر شد/اخراج از دستگاه متبوع فرجام کارمند متخلف

اختلاس‌گر 7 میلیاردی در مازندران دستگیر شد/اخراج از دستگاه متبوع فرجام کارمند متخلف

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف اختلاس 7 میلیارد ریالی و دستگیری متهم در یکی از ادارات دولتی استان مازندران خبر داد و گفت: فرد متخلف به مجازات اخراج از دستگاه متبوع محکوم شد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدپور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف اختلاس 7 میلیارد ریالی و

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف اختلاس 7 میلیارد ریالی و دستگیری متهم در یکی از ادارات دولتی استان مازندران خبر داد و گفت: فرد متخلف به مجازات اخراج از دستگاه متبوع محکوم شد.
به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدپور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف اختلاس 7 میلیارد ریالی و دستگیری متهم در یکی از ادارات دولتی استان مازندران خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس در یکی از ادارات دولتی شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فنی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی دریافتند که کارکنان یکی از ادارات دولتی در شهرستان بابل و بابلسر با ایجاد دسترسی برای ورود به سامانه جامع و استفاده از کد کاربری رئیس اداره، با صدور اسناد و اخذ حواله برداشت و گردش در حساب بیش از 7 میلیارد ریال اختلاس کرد.

محمدپور از شناسایی متهم و دستگیری وی با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اذعان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده پس از احراز تخلفات اداری متهم و تفهیم اتهامات به وی، برابر بند 2 و 6 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1372 مجلس شورای اسلامی این فرد به مجازات اخراج از دستگاه متبوع محکوم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.