کد خبر : 1931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
124 views

لزوم تعیین‌تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید

لزوم تعیین‌تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید

رئیس کل دادگستری مازندران بر تعیین تکلیف زمین های راکد در شهرکهای صنعتی استان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی فعال تأکید کرد. به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران دستگاه های متولی و تعدادی از سرمایه گذاران برگزار گردید بر لزوم تعیین تکلیف

رئیس کل دادگستری مازندران بر تعیین تکلیف زمین های راکد در شهرکهای صنعتی استان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی فعال تأکید کرد.

به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران دستگاه های متولی و تعدادی از سرمایه گذاران برگزار گردید بر لزوم تعیین تکلیف اراضی راکد که نسبت به بهره برداری آن اقدام نگردید، تأکید و خاطرنشان کرد: حمایت از تولید به بخش های مختلفی تقسیم شده که اتلاف سرمایه بویژه زمین که با محدودیت های گسترده ای در استان مواجه است؛ یکی از نمونه های بارز اخلال در نظام تولیدی استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان با ضروری برشمردن شناسایی زمین های راکد در شهرک های صنعتی ، دقت در انعقاد قراردادهای واگذاری و نظارت دقیق بر مراحل ساخت و فعالیت واحدهای تولیدی را لازم و تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها بویژه شرکت شهرک های صنعتی نسبت به اقدامات قانونی جهت تعیین تکلیف این زمین ها بمنظور حمایت قاطع و قانونی از واحدهای تولیدی فعال اقدام خواهد کرد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بر بررسی دقیق صلاحیت سرمایه گذاران در مرحله صدور مجوز تأکید و خاطرنشان کرد: در مراحل صدور و ارائه مجوز واحد های تولیدی توسط سازمانهای مربوط؛ باید تمام جوانب امر نظیر توانمندی و شایستگی شخص حقیقی و حقوقی سرمایه گذار تأئید سپس اجازه فعالیت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

اکبری بر اجرای تعهدات توسط سرمایه گذاران تأکید و افزود: حمایت از تولید وظیفه همه آحاد ملت و مسئولین است و در این مسیر نقش مدیران و سرمایه گذاران و صاحبان واحد های تولید و خدماتی در رونق اقتصادی پررنگ وملموس بوده و لازم است سرمایه گذار با اجرای تعهدات و بهره برداری بهینه از خدماتی که دولت در راستای حمایت از تولید ارائه می دهد گام موثری در شکوفایی اقتصاد استان بردارد.

وی بر لزوم رعایت حقوق عامه در واحد های صنعتی و تولیدی خبر داده و افزودند: هر طرح صنعتی و تولیدی در مرحله مطالعات و صدور مجوز باید پیوست های محیط زیستی، بهداشتی و سایر الزامات قانونی را داشته تا در این مسیر حقی از حقوق عمومی و بیت المال تضیع نگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.