کد خبر : 1934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
113 views

پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی پل هزار سنگر آمل/ تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکار

پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی پل هزار سنگر آمل/ تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکار

استاندار مازندران گفت: احداث پل روگذر هزار سنگر در شهرستان آمل با پیشرفت 95 درصدی روبرو است و تمام تلاش‌ها را به کار می‌گیریم تا مطالبات پیمانکار پرداخت شود. به گزارش تیتر شمال؛ احمد حسین‌زادگان در حاشیه سفر به این شهرستان از پروژه نیمه‌تمام پل روگذر هزار سنگر بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

استاندار مازندران گفت: احداث پل روگذر هزار سنگر در شهرستان آمل با پیشرفت 95 درصدی روبرو است و تمام تلاش‌ها را به کار می‌گیریم تا مطالبات پیمانکار پرداخت شود.

به گزارش تیتر شمال؛ احمد حسین‌زادگان در حاشیه سفر به این شهرستان از پروژه نیمه‌تمام پل روگذر هزار سنگر بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی برای بهره‌برداری ملت بوده و به مردم تعلق دارد پس پروژه‌های عمرانی را نمی‌توان به مسؤول خاص، استاندار یا هیچ فردی نسبت داد البته ممکن است این پروژه‌ها در زمان مسوولیت و دوره‌های مدیریتی مسؤولان پروژه‌های کلنگ زده شده و شروع شود و در زمان افتتاح و بهره‌برداری مسؤولان دیگری باشند همانگونه در زمان مدیریت مسؤولان ممکن است پروژه‌هایی مربوط به مدیران سابق تکمیل و افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره‌برداری پل هراز سنگر می‌توان شرایط مطلوب در وضعیت ترافیکی شهر را شاهد بود، افزود: این پروژه با قرارداد ۳۶ ماهه بوده هرچند در مرحله اول ۲۴ ماه تعیین شده است و اعتبارات خوبی برای آن لحاظ شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از وضعیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: از لحاظ کاری ممکن است حدود یک ماه زمان برای پایان آن باشد ولی به لحاظ کاری پیمانکار دارای مطالباتی است و از دو ردیف به دنبال تأمین بخشی از مطالبات هستیم.

این مسؤول با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور و دولت، خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات پیمانکار از ردیف اعتباری هراز تأمین می‌شود و بخشی دیگر از محل متوازن به مبلغ ۱۰میلیارد تومان برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

حسین‌زادگان با اشاره به همکاری شهرداری برای ایجاد میدان هزار سنگر پس از احداث پل روگذر، بیان کرد: با پیمانکار به توافق رسیدیم تا کار را متوقف نکند و رمپ‌های ورودی و خروجی در دو طرف جاده ایجاد شود.

وی یادآور شد: با توافقات لازم امیدواریم مطالبات پل روگذر هزارسنگر هر چه زودتر پرداخت شود هرچند در جابجایی دولت شاهد توقف پروژه‌ها نیستیم و امید داریم عملیات تکمیل و بهره‌برداری با قوت در دولت آینده انجام شود./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.