کد خبر : 1963
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
117 views

عبادی: تردد پرحجم خودرو در مبادی ورودی به مازندران

عبادی: تردد پرحجم خودرو در مبادی ورودی به مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران، وضعیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان در زمان حاضر را پرحجم ذکر کرد. به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ هادی عبادی با اشاره به عادت همیشگی مسافران برای حضور در مازندران در تعطیلات آخر هفته، گفت که هم‌اکنون بیشترین میزان تردد خودرویی در محور هراز و کندوان گزارش شده

سرپرست پلیس راه مازندران، وضعیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان در زمان حاضر را پرحجم ذکر کرد.

به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ هادی عبادی با اشاره به عادت همیشگی مسافران برای حضور در مازندران در تعطیلات آخر هفته، گفت که هم‌اکنون بیشترین میزان تردد خودرویی در محور هراز و کندوان گزارش شده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید که از روز سه‌شنبه مناطق مختلف مازندران را تحت تاثیر قرار داده است و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت، شرایط جوی در محور ولی‌آباد کندوان، گدوک و کیاسر در زمان حاضر را همراه با مه غلیظ و کاهش دید عنوان کرد و از رانندگان خواست ضمن رعایت فاصله طولی، با احتیاط رانندگی کنند.

وی گفت: با توجه به بارش باران در محورهای کوهستانی مازندران، احتمال ریزش سنگ به ویژه در جاده‌های کندوان و هراز دور از انتظار نیست و رانندگان هنگام تردد از این محورها، باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران از تداوم طرح محدودیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان خبر داد و گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، به مالکان خودروهایی که دارای مجوز رسمی از فرمانداری و یا استانداری مبدا حرکت باشند، اجازه ورود به مازندران داده می‌شود.

سرهنگ عبادی گفت که ماموران پلیس در مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

وی همچنین از جریمه ۸۲۵ دستگاه غیربومی در شبانه روز گذشته به خاطر ورود غیرمجاز به استان خبر داد و اظهار داشت : همچنین در این مدت ۱۹۷ دستگاه خودرو نیز که فاقد مجوز لازم برای ورود به مازندران بودند، به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۱۰ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو به علت ورود غیرمجاز به مازندران جریمه و ۷۷ هزار و ۶۴۷ دستگاه خودرو نیز به علت نداشتن مجوز لازم برای ورود به این استان، به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز جاری را نیمه ابری تا ابری با بارش متناوب باران و وزش باد و بیشینه دما را در این مدت در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۴ تا ۳۰ و در ارتفاعات را نیز بین ۱۶ تا ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی کرد.

هوای مازندران نیز برای فردا جمعه صاف نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است و بیشینه دما نیز در مناطق ساحلی و جلگه ای به ۲۵ تا ۳۱ و در ارتفاعات نیز به ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد./ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.