کد خبر : 1947
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
86 views

موسوی: بستری هزار و 110 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

موسوی: بستری هزار و 110 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۱۰ نفر رسید. به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در

طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۱۶۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۸۴۳ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

این مسئول اظهار کرد: یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۱۸ دُز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

موسوی افزود: از این تعداد ۸۸۴ هزار و ۹۷۳ دُز نخست و ۵۳۷ هزار و ۹۴۴ دُز دوم بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: بیشترین واکسن‌های کرونای تزریق شده در مازندران تاکنون به ترتیب سینوفارم، آسترازنکا، کووبرکت، اسپوتنیک و پاستور است.

موسوی در پایان گفت: افراد حتماً با هماهنگی پزشک خانواده خود در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و از طریق پیامکی که برایشان ارسال می‌شود در همان ساعت مراجعه کنند تا از ازدحام جمعیت خودداری شود.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۷  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار جدید بستری و ۵۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۱۲ تن رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.