کد خبر : 1991
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
153 views

تاخیر یک ماهه مراسم تحلیف شورای شهر امامزاده عبدالله آمل

تاخیر یک ماهه مراسم تحلیف شورای شهر امامزاده عبدالله آمل

شورای شهر امامزاده عبدالله آمل با تاخیر بیش از یکماهه پس از آغاز به کار دوره ششم امروز تحلیف شدند و با چهار عضو آغاز به کار کرد. به گزارش تیتر شمال؛ مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله پیش ازظهر شنبه با تأخیر بیش از یکماهه در فرمانداری آمل برگزار شد.

شورای شهر امامزاده عبدالله آمل با تاخیر بیش از یکماهه پس از آغاز به کار دوره ششم امروز تحلیف شدند و با چهار عضو آغاز به کار کرد.

به گزارش تیتر شمال؛ مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله پیش ازظهر شنبه با تأخیر بیش از یکماهه در فرمانداری آمل برگزار شد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «قدرت‌الله داداش‌پور»، «مهدی اسکو»، «نصرالله فضلی»، «عباسقلی اسکو»، «محمدرضا خاکپور»، ۵ منتخب اصلی شهر امامزاده عبدالله برگزیده شدند.

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) به دلیل نامه میرسلیم رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی و عدم تأیید صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران، با تأخیر یک ماهه برگزار شد.

برگزاری تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله پس از یک ماه بلاتکلیفی و با ۴ عضو شورا «قدرت‌الله داداش‌پور»، «مهدی اسکو»، «نصرالله فضلی»، «عباسقلی اسکو» برگزار شد و تعیین و تکلیف نفر پنجم به زودی مشخص خواهد شد.

در این جلسه نیز با رأی اعضای شورا، مهدی حسن‌نژاد به عنوان شهردار انتخاب شد. شهر امامزاده عبدالله با ۶ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب شهرستان آمل واقع شده است./مهر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.