کد خبر : 1994
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
151 views

تخریب ویلای لاکچری در بابل+تصاویر

تخریب ویلای لاکچری در بابل+تصاویر

با دستور حجت الاسلام ملاکریمی دادستان بابل و پس از صدور حکم قطعی، 6  هزار متر مربع از اراضی کشاورزی بابل که تبدیل به ویلا و استخر و … شده بود تخریب و به وضع سابق اعاده شد. به گزارش تیتر شمال؛ با دستور حجت الاسلام ملاکریمی دادستان بابل و پس از صدور حکم قطعی

با دستور حجت الاسلام ملاکریمی دادستان بابل و پس از صدور حکم قطعی، 6  هزار متر مربع از اراضی کشاورزی بابل که تبدیل به ویلا و استخر و … شده بود تخریب و به وضع سابق اعاده شد.

به گزارش تیتر شمال؛ با دستور حجت الاسلام ملاکریمی دادستان بابل و پس از صدور حکم قطعی و در راستای حفظ اراضی کشاورزی و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز ودر پی شکایت امور اراضی جهاد کشاورزی بابل  نسبت به اعاده به وضع سابق 6هزار متر مربع ازاراضی کشاورزی اقدام شد.

با کارشناسی صورت گرفته این اراضی ، کشاورزی بوده است که تبدیل به ویلایی لاکچری با زیربنای 120متر ومحوطه سازی برای تنیس واستخر ودیگرامکانات تفریحی شده بود و باتوجه به اهمیت موضوع و به منظور ایجاد بازدارندگی و دراجرای ماده3 قانون  حفظ کاربری اراضی کشاورزی، به دستور دادستان عمومی وانقلاب بابل با حضور یگان های امور اراضی و نیروی انتظامی دستور تخریب صادر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.