کد خبر : 1979
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
104 views

قوانلو: قیمت سیمان در سراشیبی/ افزایش تولید کارخانه‌های سیمان مازندران به ۵۰ درصد

قوانلو: قیمت سیمان در سراشیبی/ افزایش تولید کارخانه‌های سیمان مازندران به ۵۰ درصد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ظرفیت کارخانه‌های سیمان مارندران از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و با بهبود شرایط شاهد روند کاهشی قیمت سیمان در بازار مازندران خواهیم بود. به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو امروز درباره وضعیت قیمت سیمان در مازندران، اظهار کرد: دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت سیمان قطعی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ظرفیت کارخانه‌های سیمان مارندران از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و با بهبود شرایط شاهد روند کاهشی قیمت سیمان در بازار مازندران خواهیم بود.

به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو امروز درباره وضعیت قیمت سیمان در مازندران، اظهار کرد: دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت سیمان قطعی برق و کاهش ظرفیت تولید در کارخانه‌های تولید در مازندران بوده است که موجب شده ظرفیت تولید در کارخانه‌های استان به ۲۰ درصد برسد.

وی افزود: پایین آمدن ظرفیت تولید در کارخانه‌ها موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا در بازار شد که همین موضوع گرانی قیمت سیمان را در پی داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه درحال حاضر ظرفیت تولید در کارخانه‌های سیمان مازندران به ۵۰ درصد رسید، اضافه کرد: افزایش ظرفیت تولید به قیمت محصول در بازار کمک کرد به‌طوری‌که قیمت هر پاکت سیمان به حود ۴۰هزار تومان رسید.

این مسؤول تصریح کرد: با بهبود شرایط شاهد روند کاهشی قیمت سیمان در بازار مازندران خواهیم بود.

قوانلو یادآور شد: ظرفیت تولید کارخانه‌های سیمان در سال ۹۰ میلیون تن بوده درحالی‌که نیاز ما کمتر از ۷۰ میلیون تن بوده پاسخگو است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.