کد خبر : 2004
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
80 views

سیدپور: افزایش سرانه صندلی‌ سینماهای مازندران/ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت ویژه می‌شود

سیدپور: افزایش سرانه صندلی‌ سینماهای مازندران/ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت ویژه می‌شود

مدیر امور سینمایی مازندران، گفت: سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران افزایش پیدا کرده و در 6 ماه گذشته 9 هزار 700 نفر از سینماهای استان خدمات دریافت کردند. به گزارش تیتر شمال؛  سید علی سید پور گلشنی به مناسب روز ملی سینما در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مازندران با در اختیار داشتن

مدیر امور سینمایی مازندران، گفت: سرانه صندلی‌های سینماهای مازندران افزایش پیدا کرده و در 6 ماه گذشته 9 هزار 700 نفر از سینماهای استان خدمات دریافت کردند.

به گزارش تیتر شمال؛  سید علی سید پور گلشنی به مناسب روز ملی سینما در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مازندران با در اختیار داشتن 20 سالن سینمای فعال و پیش از پنج هزار صندلی در 6 ماه گذشته میزبان 9 هزار و 700 مخاطب در سالن‌های سینمایی بود که از این میان سینما سپهر ساری با پنج هزار و 31 نفر بیشترین میزان استقبال را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، گفت: مخاطبان ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در سیمنا مورد پذیرش قرار گرفتند.
مدیر امور سینمایی استان مازندران،با اشاره به حمایت‌های مسئوولان حوزه هنری در طرح بازسازی سالن‌های سینمایی استان مازندران، گفت: طرح بازسازی سالن‌های سینمایی در استان مازندران در دست مطالعه و آماده برای اجرا است.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها میانگین سرانه صندلی سینما در استان افزایش پیدا کرده و به ظرفیت سالن‌های سینما اضافه شده است.
سیدپور یادآور شد:در فاز دوم طرح توسعه و بازسازی، ظرفیت‌ سالن‌های سینما سپهر ساری از ۲ سالن به ۵ سالن،سینما بهمن آمل از ۲ سالن به ۴ سالن وسینما بهمن بهشهر از ۱ سالن به ۳ سالن تبدیل می‌شوند.
وی با اشاره به کلنگ زنی پردیس سینمایی ایران در ساری در چند ماه گذشته، گفت: این مجموعه با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری که دارای ۶ سالن سینما، آمفی تئاتر، گالری، سینمای کوچک و استودیو ضبط حرفه‌ای صدا در حال احداث است.
مدیر امور سینمایی مازندران خاطر نشان کرد:با مشارکت شهرداری نوشهر، طرح احداث ۳ سالن سینما در مجتمع تجاری فرهنگی همافران نیز در دست اقدام است.
وی با اعلام اینکه روشن ماندن چراغ سینماهای استان مازندران نیاز به مساعدت مسئوولان استانی دارد،گفت:تجربه نیم قرن اخیر نشان داده است، سینمایی که بسته شد بسیار سخت تصمیم به بازگشایی آن گرفته می‌شود.
مدیر امور سینمایی مازندران در پایان با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل موسسی فرهنگی بهمن سبز که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی از تعدیل و بیکاری پرسنل سینمایی کشور و استان جلوگیری کرد، افزود: برای توسعه فعالیت سینماها نیاز به حمایت‌های همه جانبه بخش خصوصی و دولتی داریم.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.