کد خبر : 2015
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
130 views

کسب افتخار خبرنگار مازندرانی در جشنواره ملی «سردار آسمانی»

کسب افتخار خبرنگار مازندرانی در جشنواره ملی «سردار آسمانی»

رقیه توسلی خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس برگزیده جشنواره ملی «سردار آسمانی» در بخش یادداشت و سرمقاله شد. به گزارش تیتر شمال؛ آیین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و اهالی رسانه و با معرفی نفرات برگزیده طی آیینی حضوری و مجازی

رقیه توسلی خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس برگزیده جشنواره ملی «سردار آسمانی» در بخش یادداشت و سرمقاله شد.

به گزارش تیتر شمال؛ آیین اختتامیه جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری «سردار آسمانی» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و اهالی رسانه و با معرفی نفرات برگزیده طی آیینی حضوری و مجازی در سیرجان به کار خود پایان داد.

این رخداد رسانه‌ای با هدف نکوداشت نام و یاد سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع این شهید گرانقدر برگزار شد و «رقیه توسلی» خبرنگار مازندرانی روزنامه قدس با اثر «رقص اندر خون خود، مردان کنند» توانست رتبه دوم بخش «یادداشت و سرمقاله» را کسب و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود کند.
محمدرضا نژادحیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت تخصصی و سراسری و با حمایت شرکت گل گهر برگزار شد، گفت: از بین 510 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 316 اثر به مرحله داوری نهایی رسیدند.
وی اضافه کرد: 25 استان کشور در جشنواره شرکت کردند و کرمان با 186 اثر بیشترین تعداد آثار را دارا بود.
همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: جشنواره حاضر هم از جنبه رسانه ای و هم موضوع آن که درباره سردار سلیمانی است، حائز اهمیت است.
محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه در وزارت ارشاد تلاش کردیم از قالب های مختلف برای ترویج مکتب سردار استفاده کنیم، افزود: رسانه ها بایستی از ابزارهای رسانه ای در جهت معرفی شخصیت و منش سردار سلیمانی بهره برند.
گفتنی است: رقیه توسلی خبرنگار روزنامه قدس طی دو دهه فعالیت مطبوعاتی موفق به کسب بیش از 20 جایزه مطبوعاتی در جشنواره های متعدد رسانه ای شد که از این میان 8 جایزه ملی بوده است.
کسب رتبه در جشنواره سراسری ایثار و شهادت، جشنواره ملی پلیس، جشنواره ملی ایثار و مهربانی، چهارمین جشنواره دانشگاه های شمال کشور، جشنواره ملی آیات، جشنواره سراسری ایثار و رسانه، جشنواره سراسری نشریات روستایی و جشنواره ملی سردار آسمانی از مهمترین جوایز ملی ایشان در فعالیت های مطبوعاتی است.

* برگزیدگان جشنواره ملی «سردار آسمانی»:

در آیین اختتامیه جشنواره ملی «سردار آسمانی» برگزیدگان به شرح ذیل معرفی و تجلیل شدند:
در رشته یادداشت و سرمقاله احمدرضا تخشید از هفته نامه پاسارگاد سیرجان نفر اول شد و رتبه دوم به صورت مشترک به رقیه توسلی از روزنامه قدس و خلیل همایی‌راد از خبرگزاری میزان تعلق گرفت و کبری سعادتی از دوهفته نامه آزنا از استان اردبیل سوم شد.
در رشته تیتر هیات داوران اثری را شایسته رتبه‌ی اول ندانست و رتبه دوم به صورت مشترک به نسیم سلیمانی از هفته نامه تجارت معدن و فولاد و هدی رضوانی از فصلنامه معراج تعلق گرفت و رتبه سوم به صورت مشترک به عبدالله الماسی از خبرگزاری ایرنا استان کرمانشاه و نجمه حسنی از ایرنا استان کرمان تعلق گرفت.
در رشته مصاحبه محسن فاطمی نژاد از روزنامه قدس، مریم سادات آجودانی از خبرگزاری فارس استان تهران و هادی کاربخش از هفته نامه یزدان کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته گزارش، مهری فروغی از خبرگزاری تسنیم استان اصفهان نفر اول و رتبه دوم به صورت مشترک به مصطفی قطبی جشوقانی از خبرگزاری ایرنا مشهد و هدی رضوانی از فصلنامه معراج تعلق گرفت و مینا مولایی از روزنامه جام جم تهران رتبه سوم را کسب کرد.
در رشته طراحی و صفحه آرایی نرگس بامری از روزنامه کرمان امروز، فریدون حسینی از هفته نامه آذریورد اردبیل و محمد کرمی از روزنامه صبح ساحل استان هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته عکس محمدحسن صلواتی از شهرآرانیوز مشهد، مهدیه غفوریان از خبرگزاری فارس شهر مشهد و ابوذر احمدی زاده از ایرنا استان کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.