کد خبر : 2064
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
189 views

پیدا شدن خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه

پیدا شدن خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد. به گزارش تیتر شمال؛ خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد. احمد حسنوند خلبان پاراگلایدر که پس از پرواز در آسمان سوادکوه در جنگل‌های این شهرستان مفقود شده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد.


به گزارش تیتر شمال؛ خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد.

احمد حسنوند خلبان پاراگلایدر که پس از پرواز در آسمان سوادکوه در جنگل‌های این شهرستان مفقود شده بود امروز در منطقه گردنه‌سر منطقه لفور سوادکوه توسط تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان مازندران پیدا شد.

محمود قاسمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران با اشاره به سقوط سرنشین پاراگلایدر ، اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی در ساعت ۱۹:۰۵ روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان ، مبنی بر سقوط یک فروند پاراگلایدر در ارتفاعات آلاشت منطقه لفور سوادکوه شمالی ، پس از بررسی موقعیت حادثه به نزدیک‌ترین پایگاه  ( جوارم ) سوادکوه که دسترسی سریع‌تر به محل حادثه داشته است  اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود:  جهت ارزیابی موقعیت حادثه، دو تیم ( هفت نفر) در ساعت ۱۹:۱۵ به محل اعزام شدند، پیمایش منطقه کوهستانی و جست‌وجو به صورت زمینی آغاز و تا صبح سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد:  با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر و عدم دست‌یابی به مصدوم، درخواست بالگرد توسط شعبه سوادکوه جهت جست‌وجوی هوایی در ساعت ۱۲:۳۵ به Eoc استان و سپس به سازمان امداد اعلام و بالگرد سازمان امداد و نجات به همراه تیم واکنش سریع سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

قاسمی ادامه داد:  پس از جست‌وجوی هوایی و عدم موفقیت در یافتن مصدوم به سازمان امداد نجات بازگشتند که به دستور معاونت امداد استان در ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم آنست ، یک تیم از شعبه قائمشهر و یک تیم از شعبه بابل جهت گسترش منطقه جستجو به صورت زمینی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت عملیات جمعیت هلال‌احمر پنج تیم آنست از سازمان امداد و نجات در ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه در پایگاه ارفعده سوادکوه مستقر و در ساعت پنج بامداد چهارشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه برای جست‌وجو به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران یادآور شد: ساعت ۹:۳۰ اعلام خبر پیدا شدن مصدوم از طریق بی‌سیم فرماندهی عملیات به مرکز کنترل و عملیات EOC استان اعلام شد.

وی در پایان گفت: عملیات برای انتقال مصدوم به مرکز درمانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.