کد خبر : 2068
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
108 views

برقراری اولین پرواز کیش به رامسر

برقراری اولین پرواز کیش به رامسر

رئیس فرودگاه شهدای رامسر از برقراری اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ ارشاد حاتمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تلاش مسئولین ملی، استانی و شهرستانی اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس برقرار شد.وی تصریح کرد: پس از بهره برداری از باند دوم فرودگاه شهدای رامسر

رئیس فرودگاه شهدای رامسر از برقراری اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس خبر داد.

به گزارش تیتر شمال؛ ارشاد حاتمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تلاش مسئولین ملی، استانی و شهرستانی اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس برقرار شد.

وی تصریح کرد: پس از بهره برداری از باند دوم فرودگاه شهدای رامسر و با پیگیری های متعدد و درخواست مردم منطقه پرواز کیش به رامسر و بالعکس برقرار شد.

حاتمی گفت: پرواز کیش به رامسر و بالعکس در فرودگاه شهدای رامسر در حالی برقرار شد که اولین پرواز در تاریخ فرودگاه رامسر یه جزیره کیش است و بهشت زمینی خدا به مروارید خلیج فارس وصل خواهد شد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر افزود: پرواز کیش به رامسر و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه شهدای رامسر برقرار است.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز کیش به رامسر و بالعکس اثرات و مزایای مثبت در توسعه صنعت گردشگری و توریست و صنایع وابسته به آن دارد.

حاتمی خاطر نشان کرد: ایستگاه هواپیمایی کیش ایر همزمان در فرودگاه رامسر دایر و مستقر و رییس ایستگاه در غرب استان مستقر و پوشش شرکت هواپیمایی کیش ایر در استان گیلان خواهد داشت.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر گفت: در راستای افزایش پروازهای ایستگاه هوایی ایران ایر که قبلا بصورت ایستگاه رشت رامسر خدمات رسانی می‌کردند، پس از پیگیری ها ایستگاه ایران ایر رامسر بصورت مستقل کار خود را در ایستگاه جدید رامسر آغاز کرد.

وی افزود: شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و کیش ایر با ایستگاه مستقر پیگیری برای شرکت هواپیمایی مستقر که خدمات هلدینگ جهت تجهیزات روز و مورد نیاز خدمات دهی و سرویس دهی به پروازها تا رده ایرباس ۳۲۰ انجام می‌شود و سرویس دهی اکثر پروازها با شرکت نصر آسمان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تلاش های مسئولین ملی، استانی و شهرستانی و نماینده مجلس، فرماندار، مدیر کل فرودگاه و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها بتوانیم شاهد رونق و افزایش بیش از پیش پروازها در فرودگاه شهدای رامسر باشیم.

حاتمی گفت: رایزنی با شرکت های هواپیمایی ماهان، نجمین و پارس ایر انجام شده و با بهبود وضعیت کرونایی پروازهای جدید برقرار خواهد شد.

وی افزود: جهت استقرار شرکت هواپیمایی در فرودگاه شهدای رامسر را بعنوان بیس خود قرار داده ایم تا موافقت اصولی انجام شده و شرکت هواپیمایی نجمین در آینده در فرودگاه شهدای رامسر مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.