کد خبر : 2133
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
131 views

سد فینسک ۴۵درصد آبریز سد شهید رجایی را می‌بلعد / اثبات غیرفنی بودن سد فینسک باحضور وزیر نیرو

سد فینسک ۴۵درصد آبریز سد شهید رجایی را می‌بلعد / اثبات غیرفنی بودن سد فینسک باحضور وزیر نیرو

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: طی جلسه‌ای با وزیر نیرو و کارشناسان ثابت شد که سد فینسک غیرفنی و غیر کارشناسی است، مکانی که انتخاب کردند نزدیک ۴۵ درصد از حوزه آبریز سد شهید رجایی ساری از آنجا می‌گذرد، درخواست توقف کار را ارائه دادیم. به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان‌ مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: طی جلسه‌ای با وزیر نیرو و کارشناسان ثابت شد که سد فینسک غیرفنی و غیر کارشناسی است، مکانی که انتخاب کردند نزدیک ۴۵ درصد از حوزه آبریز سد شهید رجایی ساری از آنجا می‌گذرد، درخواست توقف کار را ارائه دادیم.


به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان‌ مازندران ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات مازندران با موضوع کارآمدی و سلامت نظام اداری با تاکید بر لزوم‌ توجه به بیت‌المال، ضایع نکردن حقوق کارکنان قراردادی و شرکتی، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر ضایع نکردن حق و حقوق مردم در نظام مبتنی بر دین تاکید دارند.

*همه زمین‌های کشاورزی سنددار خواهند شد

وی افزود: کارکنان نظام جمهوری اسلامی ایران باید با عملکرد سالم طوری رفتار کنند تا هر کسی که در فضای اداری قرار می‌گیرد لذت ببرد، در واقع باید همه به رهبرمان کمک کنیم تا در عمل بتوانیم سرباز خامنه‌ای و پاسدار انقلاب باشیم.

شریعتی تصریح کرد: با اینترنتی شدن روال اداری، شاهد انقلابی در حوزه کسب و کار هستیم، این امر به سلامت نظام اداری کشور کمک خواهد کرد، در خصوص بحث کشاورزی در مجلس تصمیم بر آن است تا بسیاری همه زمین‌های کشاورزی ما سنددار شده و تا دو دهه هم قابل فروش نباشد.

*توزیع عادلانه ثروت کشور با هدفمندی یارانه‌ها

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اعلام کرد: مجلس در دولت سیزدهم به بحث مبارزه با فساد و رانت‌خواری‌ها توجه خواهد کرد، با توجه به اینکه ۱۷۰ میلیارد دلار یارانه انرژی پنهان داریم بحث هدف‌مندی یارانه‌ها در جهت توزیع عادلانه ثروت کشور در حال تصویب است که به نفع طبقات ضعیف و متوسط خواهد بود.

این مسؤول خبر از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی داد و اضافه کرد: مجلس برای قدرشناسی از فرزندان ایثارگران قانون تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی را با هدف قدردانی از ایثارگران تصویب کرد، همچنین دیگر نیروی شرکتی در اداراتی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه انتخاب استاندار ارتباطی به نمایندگان ندارد، یادآور شد: فقط نمایندگان در سه بخش کمیسیون‌های تخصصی، مجامع و فراکسیون‌ها حضور دارند تا استاندار پیشنهادی با مجلس همراه باشد.

*اثبات ساخت غیرفنی و غیرکارشناسی سد فینسک

شریعتی در خصوص سد فینسک بیان کرد: طی جلسه‌ای با وزیر نیرو و کارشناسان ثابت شد که این سد غیرفنی و غیر کارشناسی است، مکانی که انتخاب کردند نزدیک ۴۵ درصد از حوزه آبریز سد شهید رجایی ما از آنجا می‌گذرد، درخواست توقف کار را ارائه دادیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: در بحث منطقه آزاد منتظر رای‌گیری مجدد هستیم، در حوزه پسماند و حوزه آب، تکمیل پروژه‌ها را داریم، در حوزه صنعت در استان نیز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژه پتروشیمی در حال بررسی است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در کشور بیداد می‌کند، افزود: مازندران هم از این بحث مستثنی نیست که به آن توجه داریم، در بحث سواحل عملکرد سازمان عمران سواحل پیش‌بینی شده که در کارگروه استان‌های شمالی در حال بررسی است، همچنین توزیع عادلانه و متوازن حقوق و دستمزدها در ادارات توسط مجلس در حال همسان‌سازی است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.