کد خبر : 2142
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
100 views

بستری 630 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/فوتی‌ها به 3 نفر رسید

بستری 630 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/فوتی‌ها به 3 نفر رسید

طی دو روز گذشته موارد فوتی کرونایی در استان مازندران تک‌رقمی شد که امیدواریم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی شاهد قطع کامل زنجیره کرونا در استان مازندران باشیم. به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا بر

طی دو روز گذشته موارد فوتی کرونایی در استان مازندران تک‌رقمی شد که امیدواریم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی شاهد قطع کامل زنجیره کرونا در استان مازندران باشیم.

به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۱۱۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۷۰ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری که از این تعداد ۹۶ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید بستری و ۳۰ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۱۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۳۰ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به سه تن رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.