کد خبر : 2151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
137 views

قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری تا 24 ساعت آینده/قیمت بلیت پرواز «ساری- نجف» 5 میلیون تومان

قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری تا 24 ساعت آینده/قیمت بلیت پرواز «ساری- نجف» 5 میلیون تومان

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از انجام پروازهای عتبات از مبدا فرودگاه بين‌المللی ساری به مقصد نجف خبر داد و گفت: از آنجا که آخرین وضعیت ثبت نام در سازمان حج و زیارت هنوز مشخص نشده است، منتظریم تا قطعی شود و متقاضیان بتوانند وارد سامانه سماح شوند. سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما از انجام

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از انجام پروازهای عتبات از مبدا فرودگاه بين‌المللی ساری به مقصد نجف خبر داد و گفت: از آنجا که آخرین وضعیت ثبت نام در سازمان حج و زیارت هنوز مشخص نشده است، منتظریم تا قطعی شود و متقاضیان بتوانند وارد سامانه سماح شوند.


سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما از انجام پروازهای عتبات از مبدا فرودگاه بين‌المللی ساری به مقصد نجف خبر داد.

وی افزود: پس از اعلام قطعی تعداد زائران، پرواز مسیر ساری- نجف  ویژه اربعین حسینی برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد، پس از آمادگی سامانه سماح سازمان حج و زیارت و امکان دسترسی زائران اربعین به آن سامانه و احصاء و برآورد تعداد زائران قطعی شده عازم کربلا، شرکت هواپیمایی ظرف 24 ساعت پس از آن، اقدام به برنامه‌ریزی و برقراری پرواز در مسیر ساری – نجف – ساری کند.

وطن‌خواه بیان کرد: تا این لحظه، به دلیل عدم تأیید مدارک گذرنامه‌ای زائران توسط سازمان حج و زیارت، امکان دسترسی به سامانه سماح و متعاقب آن رزرو و یا خرید بلیط میسر نشده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه مجوز پروازی تنها برای 6 فرودگاه صادر شده است اما ما در صدد تحقق برنامه پروازی مسافران اربعین حسینی از فرودگاه ساری هستیم، اما منتظریم تا سازمان حج و زیارت، قطعی شدن این امر را طی امروز و فردا به ما اعلام کند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تاکید کرد: از آنجا که آخرین وضعیت ثبت نام در سازمان حج و زیارت هنوز مشخص نشده است، منتظریم تا قطعی شود و متقاضیان بتوانند وارد سامانه سماح شوند.

وطن‌خواه ادامه داد: قطعی شدن تمام این موضوعات طی 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

وی اعلام کرد: ما انجام پرواز مسافرات اربعین را از مازندران اعلام کرده‌ایم اما تا زمانی که حج و زیارت به صورت قطعی اعلام نکند که متقاضیان می‌توانند وارد سامانه سماح شوند، نمی‌شود یک برنامه قطعی پروازی را اعلام کرد؛ چرا که ممکن است برنامه پروازی برای روز و ساعت مشخص اعلام کنمی اما متقاضیان نتوانند جهت رزو وارد سامانه سماح شوند و این امر موجب کنسل شدن پرواز یا انجام پرواز بدون مسافر خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، در خصوص قیمت بلیت پرواز ساری- نجف به خبرنگار ما پاسخ داد: نرخ مصوب برای پرواز به صورت رفت و برگشت، 5 میلیون تومان اعلام شده است و در هر پرواز، امکان جابه‌جایی 140 مسافر وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.