کد خبر : 2154
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
134 views

ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران / خوتکاها زودتر رسیدند

ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران / خوتکاها زودتر رسیدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، گفت: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند. به گزارش تیتر شمال؛ مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر پیش‌قراولان پرندگان مهاجر وارد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، گفت: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر پیش‌قراولان پرندگان مهاجر وارد استان شدند.

وی با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، افزود: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: درحال حاضر محیط‌بانان درگیر مرال‌ها هستند که باتوجه به حضور پرندگان مهاجر اقدامات حفاظتی را در دستور کار قرار می‌‌دهند.

آهنگری با اشاره به وجود ۳۰۰ محیط‌بانان در طبیعت مازندران، تصریح کرد: معمولا محیط‌بانان در عرصه‌های حفاظت، پارک‌های ملی و مناطق حفاظت شده و علاوه بر آن در مناطق آزاد حضور فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: اگر افراد بخواهند در طبیعت دست‌اندازی کنند تاثیر مخرب آن به انسان‌ها برمی‌گردد که همه باید پای کار بیاییم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه در کنار محیط‌بانان همیاران پحیط زیست نیز در طبیعت استان فعال هستند، گفت: لازم ایت افراد درصورت مشاهد تخلف، موارد را با سامانه ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زپان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.