کد خبر : 2203
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
94 views

پشت پرده مشکلات اقتصادی کشور، فساد اداری است

پشت پرده مشکلات اقتصادی کشور، فساد اداری است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی موجود در کشور اختلاس و فسادهای اداری است که باید با آن مبارزه شود، گفت: چالش‌های اقتصادی پیش‌رو نباید مانع از خدمات‌رسانی به مردم شود. به گزارش تیتر شمال؛ مهدی سعادتی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی موجود در کشور اختلاس و فسادهای اداری است که باید با آن مبارزه شود، گفت: چالش‌های اقتصادی پیش‌رو نباید مانع از خدمات‌رسانی به مردم شود.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی سعادتی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری پایبندی به ارزش‌های مبنایی اسلام و آرمان‌های انقلاب و داشتن همّت بلند برای رسیدن به استقلال همه‌جانبه کشور است.

وی افزود: حساسیت در برابر دشمن و داشتن تقوای دینی می‌تواند استقلال کشور را حفظ کند؛ رمز موفقیت برای داشتن شهری آباد نیازمند روحیه جهادی و انقلابی مدیران است و هر جا یک مدیر انقلابی فعال و پرتحرک داشتیم کار پیش رفت و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی حال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم، کارها متوقف مانده یا به انحراف رفته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی موجود در کشور اختلاس و فسادهای اداری است که باید با آن مبارزه شود، خاطرنشان کرد: چالش‌های اقتصادی پیش‌رو نباید مانع از خدمات‌رسانی به مردم شود، معتقدم نباید به بهانه وجود مشکلات رسیدگی به مطالبات مردم روی زمین بماند.

سعادتی گفت: مسئله کرونا فقط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و یا کادر درمان نیست بلکه باید همگان برای از بین بردن این ویروس به میدان بیایند وهیچ کس نباید در این راستا کوتاهی کند.

*کارآمدها باید جایگزین ناکارآمدی شوند

علی کریمی‌فیروزجایی  نیز در این جلسه اظهار کرد: برای حل مشکلات کشور و سروسامان دادن به این اوضاع به اندکی تدبیر بین مدیران نیازمندیم و باید این ناکارآمدی‌ها جایگزین کار آمدها شود و همگان برای ساختن کشور تلاش کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: عقب‌ماندگی تقویت زیرساخت‌های کشور باید از بین برود و پیشرفت جایگزین عقب ماندگی‌های مزمن در امور شود که در این راستان نیازمند مدیران توانمند و جهادی هستیم.

*تمام کارها در دفاع مقدس برای خدا بود

علی اکبرنژاد از پیشکسوتان دفاع مقدس در این جلسه اظهار کرد: در دفاع مقدس تمام کارها برای رضایت خدا بود نه برای خود نمایی؛ کاری که برای خدا باشد دیده خواهد شد و این امور باعث پیروزی این کشور در آن دوران شده است.

وی تصریح کرد: زمانی باید فاتحه کشوری را خواند که زنان بی‌عفت و مردان آن بی‌غیرت شوند و آن زمان باید برای آن کشور گریست؛ اگر غیرت در کشوری نهادینه شود آن زمان تمام دعواهایی که برسر دیده شدن مطرح است قابل حل خواهد بود و این از رموز موفقیت ما در دوران پرافتخار دفاع مقدس بود.

*جذب ۱۲۴ میلیارد اعتبار برای بابل

فرماندار شهرستان بابل نیز در این جلسه با بیان عملکرد قرارگاه کرونا اظهار کرد: از جمله اقدامات مناسب این قرارگاه تشکیل ستاد مردمی این شهرستان برای نخستین‌بار در کشور برای خرید تجهیزات و نیازمندی‌های کادر درمان برای بهبود شرایط کرونایی در کشور بوده است، با وحدت و انسجام در این شهرستان باید از مشکلات عبور کرد و در جهت رشد و توسعه کشور گام برداشت.

قربانعلی ولیزاده اضافه کرد: در حال حاضر با حضور نمایندگان فعال در مجلس و با توجه به تحریم‌های اقتصادی با تلاش و پیگیری نمایندگان این امر هیچ‌گاه مانع از جذب اعتبارات نشد و اعتبارات خوبی در سال گذشته برای تسریع و تکمیل پروژه‌های آبرسانی و راه‌های مواصلاتی و همچنین راه مواصلاتی معدن گلیران که از اعتبارات ملی بود برای این شهرستان جذب شد و همچنین با خرد نکردن اعتبارات و اولویت‌بندی برای تکمیل پروژهای نیمه کاره جذب و اجرایی شدند.

وی از جذب ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای شهرستان بابل خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.