کد خبر : 2219
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
83 views

۲۴ سورتی پرواز ویژه اربعین در فرودگاه ساری برقرار می‌شود

۲۴ سورتی پرواز ویژه اربعین در فرودگاه ساری برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه پرواز ویژه اربعین از امروز در فرودگاه ساری انجام می‌شود، شمار پروازها را ۲۴ سورتی رفت و برگشت اعلام کرد. به گزارش تیتر شمال؛ سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برقراری پرواز ویژه اربعین گفت: این پروازها از امروز تا ۱۰ مهرماه برای اعزام زائران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه پرواز ویژه اربعین از امروز در فرودگاه ساری انجام می‌شود، شمار پروازها را ۲۴ سورتی رفت و برگشت اعلام کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برقراری پرواز ویژه اربعین گفت: این پروازها از امروز تا ۱۰ مهرماه برای اعزام زائران اربعین برقرار است و خدمات دهی می کند.

وی شمار پرواز ساری- نجف – ساری برای اعزام زائران را ۲۴ سورتی رفت و برگشت ذکر کرد و گفت: برخی روزها یک سورتی و برخی روزها نیز دو سورتی پرواز انجام می شود.

وی درباره قیمت بلیت گفت: طبق مصوبه سازمان هواپیمایی قیمت بلیت دو طرفه به ساری – نجف – ساری پنج میلیون تومان و مسیر یک طرفه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وطنخواه یادآور شد: سعی کردیم طبق درخواست حج و زیارت پروازهای مورد نیاز را تامین کنیم و در صورت افزایش درخواست امکان رشد پروازها وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: پرواز اربعین توسط شرکت هواپیمایی بومی وارش انجام می شود.

حدود یک هزار و ۵۰۰ مازندرانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.