کد خبر : 2277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
104 views

ارسال ۶۷۰۰ اثر از ۴ کشور به اشکواره حسینی در آمل

ارسال ۶۷۰۰ اثر از ۴ کشور به اشکواره حسینی در آمل

دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، از ارسال بیش از ۶ هزار و۷۰۰ اثر از هنرمندان و فعالان فرهنگی سراسر کشور و نیز کشورهای ترکیه، ایتالیا و یمن به دبیرخانه این اشکواره خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آثار رسیده به دبیرخانه این اشکواره دربخش‌های

دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، از ارسال بیش از ۶ هزار و۷۰۰ اثر از هنرمندان و فعالان فرهنگی سراسر کشور و نیز کشورهای ترکیه، ایتالیا و یمن به دبیرخانه این اشکواره خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آثار رسیده به دبیرخانه این اشکواره دربخش‌های “فیلم‌های مستند، شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس و رسانه” است که در مقایسه با دوره گذشته این اشکواره ازنظر تعداد آثار ارسالی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی، زمان برگزاری چهارمین دوره اشکواره حسینی را روزهای ۸ تا ۱۷ مهرماه به میزبانی شهرستان آمل اعلام کرد و گفت: آئین افتتاحیه این اشکواره عصر پنجشنبه هشتم مهرماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزارمی شود.

دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با بیان اینکه فراخوان شرکت در دوره چهارم این اشکواره از مردادماه منتشر شده بود، تصریح کرد: موضوع‌هایی که در این دوره از علاقمندان درخواست شده بود، در موضوع امام‌حسین (ع)، شهدای مدافعان حرم بوده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی فعالان فرهنگی وهنری در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در آمل شده بود.

جایگاه مهم اشکواره حسینی

جوادی در بخش دیگری با اشاره به اینکه تداوم شرایط بیماری کرونا در کشور باعث تعطیلی و توقف بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در کشور شده بود، گفت: در چنین وضعیتی در کشور، دست اندرکاران اشکواره حسینی در شهرستان آمل با حضور فعالانه و متعهدانه دبیران بخش‌های مختلف پای کار بودند وخوشبختانه استقبال فعالان فرهنگی و هنری با ارسال آثار به دبیرخانه این همایش نشان از گستردگی و فراگیرشدن اشکواره حسینی شهرستان آمل در سطح کشوری دارد.

وی اضافه کرد: در بخش‌های فیلم ومستند ونیز نمایش، با هماهنگی‌هایی که انجام شده، آثار برتر به طور مستیم به جشنواره بسیج کشور راه خواهد یافت که این نشان از اهمیت بالای اشکواره و سطح کیفی آن دارد.

جوادی در خصوص اختتامیه این اشکواره نیز گفت: آئین اختتامیه چهارمین اشکواره حسینی روز ۱۷ مهرماه در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود و از عوامل برگزاری، حامیان اشکواره و نفرات برتر هررشته تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.