کد خبر : 2298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
83 views

تاخیر در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران

تاخیر در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران

اعضای نظام مهندسی ساختمان مازندران از تاخیر طولانی مدت در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر دادند. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از فارس- انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران از صبح امروز همزمان با 6 استان دیگر قرار بود که برگزار شود. انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان مازندران همزمان با استان‌های البرز،

اعضای نظام مهندسی ساختمان مازندران از تاخیر طولانی مدت در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر دادند.


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از فارس- انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران از صبح امروز همزمان با 6 استان دیگر قرار بود که برگزار شود.

انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان مازندران همزمان با استان‌های البرز، ایلام،خراسان رضوی،یزد و کهگلویه و بویر احمد برگزار می‌شود،همچنین انتخابات دو استان خراسان شمالی و کرمانشاه در روزهای گذشته برگزار شده است.

اعضای نظام مهندسی ساختمان مازندران به خبرنگار فارس اطلاع دادند که انتخابات با تاخیر 5 ساعته آغاز شده و در  حال حاضر هم روند رای‌گیری بسیار کند است.

در همین ارتباط محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: روند رای گیری در اوایل شروع بسیار کند بوده اما به مرور زمان بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: میزان استقبال از این انتخابات افزایش پیدا کرده است و همین موضوع تا حدودی دست اندرکاران برگزاری انتخابات را غافلگیر کرده است.

 نظام مهندسی ساختمان مازندران۴۰ هزار عضو دارد، بر اساس بررسی انجام شده همه افراد حاضر در انتخابات سابقه فعالیت در هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.