کد خبر : 2306
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
78 views

مجتمع فرهنگی رامسر دو سال دیگر بهره برداری می شود

مجتمع فرهنگی رامسر دو سال دیگر بهره برداری می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری رامسر گفت: این مجتمع تا دو سال آینده بهره برداری می شود. به گزارش تیتر شمال؛  عباس زارع ظهر چهارشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های فرهنگی رامسر با بیان اینکه سه میلیارد تومان بودجه برای ساخت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری رامسر گفت: این مجتمع تا دو سال آینده بهره برداری می شود.


به گزارش تیتر شمال؛  عباس زارع ظهر چهارشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های فرهنگی رامسر با بیان اینکه سه میلیارد تومان بودجه برای ساخت مجتمع فرهنگی تخصیص داده شد.، افزود: نبود فضای فرهنگی زیبنده رامسر نیست.

وی گفت: مجتمع فرهنگی رامسر پس از ۱۸ سال تعطیلی در فضایی قرار گرفته بود که اجازه بهره برداری نداشت و با پیگیری‌های متعدد و با اخذ مجوز میراثی با توجه به فرسودگی آن مقاوم سازی آن در دستور کار قرار گرفت و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در انجام پروژه‌ها بهره بردار است افزود: برای ساخت مجتمع فرهنگی رامسر تا کنون ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و سه میلیارد تومان بودجه به این پروژه اختصاص یافت که تغییراتی در ظاهر این پروژه داده خواهد شد.

وی گفت: مجتمع فرهنگی زیر ساخت بزرگی برای هنرمندان و فرهنگ دوستان است و تا دو سال آینده این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.