کد خبر : 2295
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
81 views

حسینی: ۶۶ هزار خانوار مازندران قبض برق بالای یک‌میلیونی دریافت کردند/ دریافت هزینه‌ها برق به صورت اقساطی

حسینی: ۶۶ هزار خانوار مازندران قبض برق بالای یک‌میلیونی دریافت کردند/ دریافت هزینه‌ها برق به صورت اقساطی

مدیرعامل توزیع برق مازندران، گفت: هزینه‌های مشترکان برق پر مصرف ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده و برای ۶۶ هزار خانوار قبض بالا یک میلیون تومانی صادر شده است. به گزارش تیتر شمال؛  سیدکاظم حسینی‌کارنامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با گلایه‌های شهروندان مبنی بر افزایش هزینه‌های قبض‌های برق، اظهار کرد: نزدیک به

مدیرعامل توزیع برق مازندران، گفت: هزینه‌های مشترکان برق پر مصرف ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده و برای ۶۶ هزار خانوار قبض بالا یک میلیون تومانی صادر شده است.


به گزارش تیتر شمال؛  سیدکاظم حسینی‌کارنامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با گلایه‌های شهروندان مبنی بر افزایش هزینه‌های قبض‌های برق، اظهار کرد: نزدیک به یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در سطح استان مازندران داریم که از این تعداد ۶۶ هزار مشترک قبض بالای یک میلیون تومانی دریافت کردند که این افراد جز مشترکان پر مصرف هستند.

وی گفت: در سال جاری نسبت به سال گذشته گرما هوا بیشتر بوده و در کنار آن شاهد تداوم آن بودیم، سال گذشته وضعیت جوی مناسب بوده است اما در سال جاری به مدت ۴۰ شاهد گرمای هوا بودیم.

مدیرعامل توزیع برق مازندران خاطر نشان کرد: تداوم گرما باعث افزایش مصرف مردم شده است.

وی با اعلام اینکه یک نکته اساسی در ارتباط با افزایش هزینه‌های برق مشترکان که کمتر به آن توجه می‌شود، باز و بسته کردن متناوب درب یخچال است،افزود: وقتی درجه هوا افزایش پیدا می‌کند هر بار که درب بخچال باز و بسته می‌شود، گرما وارد یخچال شده و موتور شروع به کار می‌کند، در ایام زمستان موتور چهار دقیقه کار کرده و ۱۰ دقیقه خاموش است اما در تابستان وضعیت متفاوت است.

حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: قبض برق خانوارهای پرمصرف ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده اما مشترکان معمولی با افزایش ۷ درصدی هزینه‌های برق مواجه شدند.

وی بالاترین فیش برق صادر شده در مازندران را بیش از ۲ میلیون تومان اعلام کرد و در واکنش به درخواست بعضی از مشترکان که پیش از تابستان قبض برق ۳۰ هزار تومانی داشتند و الان با قبض ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شدند، گفت: این موضوعات باید به صورت موردی بررسی شود که با مراجعه به مراکز از قبل تعین شده و درخواست بررسی کارشناسانه همکاران ما در محل حضور پیدا می‌کنند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای دریافت هزینه‌ها برق به صورت اقساطی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی کردیم که مشترکان هزینه برق مصرفی را در دو تا سه قسط حداکثر پرداخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.