کد خبر : 2336
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
155 views

۴۰ گزینه متقاضی سکانداری استانداری مازندران بودند/ معرفی ۳ نامزد

۴۰ گزینه متقاضی سکانداری استانداری مازندران بودند/ معرفی ۳ نامزد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه سه گزینه برای تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شدند، گفت: ۴۰ گزینه متقاضی پست استانداری در استان بودند. به گزارش تیتر شمال؛ سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه گزینه شامل زارعی، علی شیری و نوبخت گزینه‌های معرفی شده مجمع

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه سه گزینه برای تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شدند، گفت: ۴۰ گزینه متقاضی پست استانداری در استان بودند.


به گزارش تیتر شمال؛ سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه گزینه شامل زارعی، علی شیری و نوبخت گزینه‌های معرفی شده مجمع نمایندگان استان مازندران برای پست استاندار به وزارت کشور هستند، افزود: اصلی ترین مرجع انتخاب استاندار مازندران مجمع نمایندگان استان مازندران است.

وی افزود :۴۰ گزینه برای استانداری مازندران مطرح بودند و شاخص‌های مهمی توسط مجمع نمایندگان استان مازندران مطرح شد که به ۱۰ گزینه رسیدیم و برنامه‌هایشان را ارائه کردند.

وی پنج گزینه مورد نظر مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران را زارعی، علیشیری، ابراهیمی، نوبخت و سعادتی اعلام کرد و گفت: سعادتی و ابراهیمی انصراف دادند و سه گزینه فوق از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران به وزارت کشور معرفی شدند.

حسینی گفت: افراد مختلف و متعددی تماس گرفتند که گزینه استانداری هستند و خواستار حمایت شدند که عنوان کردم؛ من به نفع و علیه کسی اقدامی نکرده و مراحل تعیین استاندار مازندران مشخص است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.