کد خبر : 2363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
99 views

واکنش بنیاد شهید مازندران به یک ویدئو درباره جانباز بابلی

واکنش بنیاد شهید مازندران به یک ویدئو درباره جانباز بابلی

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره مشکلات پیش روی یک جانباز در شهرستان بابل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. به گزارش تیتر شمال؛ در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه جانباز ۲۰ درصدی در شهرستان بابل با حضور در یکی

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره مشکلات پیش روی یک جانباز در شهرستان بابل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.


به گزارش تیتر شمال؛ در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه جانباز ۲۰ درصدی در شهرستان بابل با حضور در یکی از خیابان‌های جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برای پیگیری مشکلات خود از این نهاد ناامید شده و دست استمداد به سوی مردم دراز کرده است،حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با ارائه توضیحاتی درباره فیلم منتشر شده در صفحات فضای مجازی که موجب بازنشر و مایه سوء استفاده افراد فرصت‌طلب شده، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با ارج نهادن به مقام والای شهیدان گرانقدر و ایثارگران عزیز و تأکید بر حفظ و منزلت خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، درخواست‌‌ها و مطالبات این قشر گرامی را مجدانه و با اولویت پیگیری کرده تا حقی از این عزیزان در بخش‌های مختلف خدمات رسانی تضییع نشود.

وی با بیان اینکه همه ما باید در مقابل خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران سپاسگزار و قدردان باشیم، افزود: لذا شناسایی، رسیدگی و حل مشکلات ایثارگران را از جمله وظایف ذاتی و اولویت‌های اصلی در حوزه خدمت‌رسانی در بنیاد مازندران می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ارتباط با مساله درمانی مطرح شده در کلیپ مذکور، تصریح کرد:  بنیاد شهرستان بابل با دو پزشک فوق‌تخصص چشم مشورت کرده که اظهار داشتند که نامبرده دچار جداشدگی شبکیه بوده و باید در تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این زمینه برگه اعزام به تهران صادر شد اما به دلیل شرایط کرونایی، بیمارستان نوبت عمل را به تاخیر انداخت، اضافه کرد: این مساله به جانباز اطلاع داده شده که پس از اعلام بیمارستان، موضوع را به بنیاد اعلام کرده تا طی هماهنگی با قید اولویت انجام گیرد و مشکل‌شان در حال پیگیری است.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد:  در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکرده و این نگاه سازمانی را با شفافیت، یکسان‌نگری و عدالت محوری ( احقاق حق ) برای تمامی جامعه بزرگ ایثارگری قائل است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.