کد خبر : 2376
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
109 views

تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی

تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران با اشاره به تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری، گفت: این مهم در زمینه جلوگیری از بروز گره ترافیکی بوده است. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از فارس- تخریب سازه‌های اطراف میدان تاکام ساری خبری بود که امروز منتشر شد که در ارتباط با

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران با اشاره به تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری، گفت: این مهم در زمینه جلوگیری از بروز گره ترافیکی بوده است.


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از فارس- تخریب سازه‌های اطراف میدان تاکام ساری خبری بود که امروز منتشر شد که در ارتباط با جزئیات آن علی صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ارتباط با تخریب صورت گرفته در محدوده تاکام ساری، چندین بار تذکر به کسبه داده شد.

وی افزود: متاسفانه برخی کسبه به حریم راه تجاوز کردند که موجب ترافیک شده و در این زمینه چندین بار تذکر و هشدار مبنی بر عقب‌نشینی داده شده بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران تصریح کرد: باتوجه به بی‌توجهی به تذکرها این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و منجر به صدور حکم شد.

صادقی با هشدار پرهیز از تجاوز به حریم راه، خاطرنشان کرد: لازم است هشدارها جدی گرفته شود؛ این مهم در زمینه پیشگیری از بروز گره ترافیکی که پایان هفته‌ها و ایام تعطیل شاهد آن هستیم، بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.