کد خبر : 2369
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
142 views

یزدانی: هیچ وقت کم فروشی نکردم/امیدوارم کام مردم شیرین شده باشد

یزدانی: هیچ وقت کم فروشی نکردم/امیدوارم کام مردم شیرین شده باشد

حسن یزدانی بعد از طلای جهان گفت: خوشحالم که کام مردم شیرین شد. به گزارش تیتر شمال؛ حسن یزدانی در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان یکشنبه شب در نروژ به مصاف حریف دیرینه خود یعنی دیوید تیلور از آمریکا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. این مصاف

حسن یزدانی بعد از طلای جهان گفت: خوشحالم که کام مردم شیرین شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن یزدانی در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان یکشنبه شب در نروژ به مصاف حریف دیرینه خود یعنی دیوید تیلور از آمریکا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.

این مصاف چهارمین دیدار حساس و دیدنی این دو آزادکار قهرمان جهان و المپیک بود که به سود یزدانی به پایان رسید تا طلسم شکسته شود و ملی پوش ایران به مدال طلا دست پیدا کند و حریف آمریکایی را شکست دهد.

حسن یزدانی روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه رفت و با پیروزی ۸ بر ۲ فینالیست شد.

حسن یزدانی پیش از این سه بار در مسابقات جام جهانی کرمانشاه، رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفته بود و متحمل شکست شده بود.

حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی نروژ با غلبه بر دیوید تیلور عنوان کرد: با دعای خیر مردم و پدر و مادرم توانستم این مسابقه را پیروز شوم. امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشم.

وی افزود: مردم بدانند کم فروشی نمی کنم و سعی و تلاش خودم را در همه مسابقات می کنم. من همه تلاشم را برای شادی دل مردم انجام دادم. در چند مسابقه که کام مردم تلخ شده بود امیدوارم با این پیروزی از بین رفته و این برتری ها ادامه دار باشد.

دادنده مدال طلای جهان، گفت: من همیشه با جان و دل کشتی می‌گیرم، امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه دار باشم. ‌امیدوارم زارع هم در فینال یک مدال خوشرنگ به مردم اهدا کند و بقیه هم هم همین طور.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.