کد خبر : 2427
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
112 views

آغاز صید ماهی در سواحل میانکاله از امروز/ صیادان مازندرانی دل به دریا زدند

آغاز صید ماهی در سواحل میانکاله از امروز/ صیادان مازندرانی دل به دریا زدند

مدیرکل شیلات مازندران گفت: صیادان استان امروز با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر برای کسب روزی حلال دل به دریا زدند. به گزارش تیتر شمال؛ حسن اسحاقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار صیاد مازندرانی از امروز شنبه ۱۷ مهر ماه تور‌های خود را در مناطق شرقی استان مازندران در سواحل میانکاله

مدیرکل شیلات مازندران گفت: صیادان استان امروز با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر برای کسب روزی حلال دل به دریا زدند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن اسحاقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار صیاد مازندرانی از امروز شنبه ۱۷ مهر ماه تور‌های خود را در مناطق شرقی استان مازندران در سواحل میانکاله پهن کرده اند تا کار صید در فصل جدید آغاز شود.

وی افزود: فصل صید ماهی‌های استخوانی برای بقیه صیادان مازندران نیز از ۲۰ مهر ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر کل شیلات مازندران تصریح کرد: قرار بود صیادان مازندرانی کار صید را از ۱۵ مهر آغاز کنند، اما به دلیل بدی آب و هوا، کار صید دو روز به تاخیر افتاد.

به گفته اسحاقی بیش از ۴ هزار صیاد مازندرانی عضو شرکت‌های تعاونی پره در فصل صید وارد دریای مازندران می‌شوند.

مدیر کل شیلات مازندران خاطر نشان کرد: صیادان مازندرانی در فصل صید سال گذشته ۲ هزار و ۴۵۶ تُن ماهی استخوانی در دریای مازندران صید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲۷ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.