کد خبر : 2437
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
120 views

کریمی: محدودیتی در اعطای وام به خانواده‌ای شهدا و ایثارگران نداریم

کریمی: محدودیتی در اعطای وام به خانواده‌ای شهدا و ایثارگران نداریم

مدیرعامل بانک دی گفت: در اعطای وام بانکی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران محدودیتی نداریم. به گزارش تیتر شمال؛  خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است. در این راستا بانک دی با ایجاد میز خدمت در بنیاد شهید شهرهای بابلسر و فریدونکنار اقدام به

مدیرعامل بانک دی گفت: در اعطای وام بانکی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران محدودیتی نداریم.


به گزارش تیتر شمال؛  خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است. در این راستا بانک دی با ایجاد میز خدمت در بنیاد شهید شهرهای بابلسر و فریدونکنار اقدام به خدمت مستقیم به منظور ارائه خدمات بانکی کرده است.

“برات کریمی” مدیر عامل بانک دی در آیین افتتاحیه میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در تمامی مراکز خدمات رسانی بنیاد شهید کشور میز خدمت بانک دی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سیستم بانکداری الکترونیکی در نظر داریم خدمات بانکی در محل کار و زندگی صورت گیرد، گفت: در آینده نزدیک اعطای تسهیلات بانکی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران غیر حضوری می‌شود.

مدیر عامل بانک دی خاطرنشان کرد: در خصوص اعطای وام بانکی به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا محدودیتی نداریم.

حجت‌الاسلام قلیپور امام جمعه بابلسر نیز با بیان اینکه خدمات بانک دی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران سبب تسهیل در کار است، اظهار کرد: این اقدام بانک سبب شد خانواده‌های شهدا برای امور حقوقی و تسهیلاتی به شهرهای مجاور مراجعه نکنند.

وی با تاکید براینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ مردم هستند، افزود: مردم و مسئولان مدیون خانواده‌های شهدا هستند جلب رضایت این قشر سبب خشنودی خداوند می‌شود.

امام جمعه بابلسر از دست‌اندکاران بانک دی خواستار شد تا میزان وام‌دهی و تسهیلات بانکی به خانواده‌های شهدا بیشتر شود تا از همین محل میزان کارگشایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزایش یابد.

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز رویکرد بانک‌داری نوین را کوچک سازی با خدمات الکترونیکی عنوان کرد و گفت: ایجاد باجه بانک دی در محل اداره بنیاد شهید شهرهای استان مازندران اقدام موثری در خدمات رسانی درست به خانواده‌های شهدا است.

وی نگاه مجلس و دولت انقلابی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ویژه‌ دانست و افزود: باید با اعطای تسهیلات بانکی و کارافرینی بتوانیم آنچه در توان است به خانواده‌های شهدا خدمات رسانی کنیم.

فرماندار فریدونکنار نیز با اشاره به اینکه فریدونکنار سرداران و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و در این خصوص سرآمد کشور است گفت: ما در مقابل خانواده‌های شهدا مسئولیم آنچه در توان است باید خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.