کد خبر : 2450
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
126 views

صدور قبض‌‌های میلیونی برای ۷هزار مشترک مازندرانی

صدور قبض‌‌های میلیونی برای ۷هزار مشترک مازندرانی

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک در استان، گفت: حدود ۷هزار مشترک برق قبص بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند. به گزارش تیتر شمال؛ سیدکاظم حسینی‌کارنامی امروز در ارتباط با گلایه برخی از روستاییان مازندران از قبض‌های بالای برق، اظهار کرد:  امسال ۴۹ روز هوای

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک در استان، گفت: حدود ۷هزار مشترک برق قبص بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدکاظم حسینی‌کارنامی امروز در ارتباط با گلایه برخی از روستاییان مازندران از قبض‌های بالای برق، اظهار کرد:  امسال ۴۹ روز هوای خیلی گرم را شاهد بودیم که این مسئله استفاده از لوازم سرمایشی را بالا برد و همین مسئله موجب بالا رفتن هزینه برق شده است.

وی با بیان اینکه تداوم و شدت گرمای هوا امسال در مازندران مصرف را بالا برد، افزود: خیلی از روستاهای استان نیز در محدوده شهرها واقع شده و  به دلیل گرمای هوا مردم از لوازم سرمایشی استفاده می‌کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: برای مشترکان با مصرف معمولی، هزینه برق هفت درصد ولی برای مشترکانی که اصول مدیریت مصرف را رعایت نکردند بهای برق  ۲۳ درصدی اضافه شده است.

این مسؤول با اشاره به وجود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در استان، اضافه کرد: بیش از ۸۷ درصد معادل یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک قبض زیر ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

حسینی‌کارنامی در ادامه با بیان اینکه برای حدود ۱۰۰ هزار مشترک قبض بین ۵۰۰ تا یک‌میلیون صادر شد،گفت:  حدود ۷ هزار مشترک نیز قبض بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند.

حسینی‌کارنامی با اعلام اینکه درحال حاضر نگرانی برای مصرف برق نداریم، خاطرنشان کرد:  پیک برق مربوط به ۲۰ مرداد ماه امسال بوده که پیک واقعی ۲هزار و ۴۰۰ مگاوات بار بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.