کد خبر : 2482
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
144 views

صالح‌زاده استعفا داد/ علیپور سرپرست شهرداری قائم‌شهر شد

صالح‌زاده استعفا داد/ علیپور سرپرست شهرداری قائم‌شهر شد

سخنگوی شورای اسلامی قائمشهر گفت که اعضای شورا به دلیل استعفای شهردار، معاون برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت منابع شهرداری این شهر را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده‌اند. به گزارش تیتر شمال؛ حامد ابراهیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای شورا در جلسه امروز با توجه به تحویل استعفای شهردار ،

سخنگوی شورای اسلامی قائمشهر گفت که اعضای شورا به دلیل استعفای شهردار، معاون برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت منابع شهرداری این شهر را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده‌اند.


به گزارش تیتر شمال؛ حامد ابراهیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای شورا در جلسه امروز با توجه به تحویل استعفای شهردار ، تصمیم به انتخاب سرپرست برای شهرداری گرفتند که در نهایت آقای کاظم علیپور با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری قائمشهر انتخاب شده است.

وی افزود: آقای صالح‌زاده امروز استعفای خود را به شورای شهر تحویل داد و شورا نیز پس از پذیرش استعفا، اقدام به انتخاب سرپرست کرد. درباره این استعفا نیز دلیل خاصی عنوان نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی قائمشهر خاطرنشان کرد: صالح‌زاده با توجه به این که در دوره قبل و تا پیش از آغاز به کار شورای ششم شهردار قائمشهر بود، در دوره جدید نیز به عنوان شهردار در مسئولیت خود ابقا شده بود ؛ یعنی مدیریت ایشان بر شهرداری به عنوان سرپرست نبود و دلیل کناره‌گیری نیز پایان دوره سرپرستی نیست.

کاظم علی‌پور که امروز به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد، پیش از این در شهرداری قائمشهر مسئولیت‌هایی مانند معاونت اداری مالی و ذیحسابی و معاونت سرمایه‌گذاری داشت.

سرپرست شهرداری قائمشهر معرفی شد
کاظم علی‌پور – سرپرست شهرداری قائمشهر

عباس صالح‌زاده شهردار مستعفی قائمشهر در انتخابات شورای پنجم به عنوان یکی از منتخبان مردم به عضویت پارلمان شهری قائمشهر در آمد و ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ پس از استعفای بهمن معین‌پور از مسئولیت شهرداری قائمشهر، با رأی اعضای شورای پنجم برای دومین بار به عنوان شهردار قائمشهر انتخاب شد.

او ۱۴ مرداد امسال پس از برگزاری مراسم تحلیف شورای ششم در مسئولیت خود ابقا شد ، اما امروز از این مسئولیت استعفا داد و پس از حدود ۲۹ ماه مدیریت از مدیریت این شهرداری کنار رفت. صالح‌زاده سال ۱۳۸۸ نیز پس از یک دوره سرپرستی شهرداری از سوی شورای وقت قائمشهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.