کد خبر : 2542
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
82 views

تشدید محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

تشدید محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدویت‌های کرونایی برای ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی برقرار است گفت: دوربین‌های نصب شده در محود‌های مواصلاتی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدویت‌های کرونایی برای ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی برقرار است گفت: دوربین‌های نصب شده در محود‌های مواصلاتی استان، خودرو‌های با پلا ک‌های غیربومی را که از شهر‌های قرمز و نارنجی وارد استان شوند را جریمه می‌کند.

به گفته وی ماموران پلیس راه در محور‌های هراز ، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مستقر هستند و بر ورود و خروج خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

رییس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: هم اکنون محور‌های مواصلاتی استان مازندران دارای ترافیک روان است و بطور مقطعی در برخی از نقاط دارای ترافیک سنگین می‌شود.

جهان تاب افزود: هوا امروز در استان صاف است و سطح جاده‌ها خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: دیروز بر اثر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودروی سواری در جاده سوادکوه – حدفاصل دوآب، متاسفانه راننده خودرو جان باخت و دو تن از سرنشینان این خودرو هم مصدوم شدند.

جهان تاب به رانندگان توصیه کرد: در جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلویی و با احتیاط تردد کنند تا مشکلی برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

وی گفت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ آبان ماه بسته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.