کد خبر : 2565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
70 views

تمدید تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال خودرو در مازندران تا پایان آذرماه

تمدید تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال خودرو در مازندران تا پایان آذرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد. به گزارش تیتر شمال؛ نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: اعتبار تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه که به‌واسطه تعطیلی و یا محدودیت‌های خدمات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.


به گزارش تیتر شمال؛ نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: اعتبار تمامی وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه که به‌واسطه تعطیلی و یا محدودیت‌های خدمات ۵۰ درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در وضعیت قرمز کرونایی استان در سال جاری منقضی شدند تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز تعویض پلاک در سطح استان مازندران، بیان کرد: بحث ممنوعیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد کماکان به قوت خود باقی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با تاکید بر توجه به رعایت سرعت مطمئنه و مجاز، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با هشدار توجه به توصیه‌ها به عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ درصد تصادفات استان را عابران پیاده و حدود ۲۰ درصد را  راکبان موتورسوار تشکیل می‌دهند که لازم است هشدارها جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.