کد خبر : 2594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
122 views

بارش‌ باران تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد

بارش‌ باران تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به باران باران در استان، گفت: از بعدازظهر فردا انتظار داریم این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شده و از میزان ابرناکی کاسته شود. به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: همان‌گونه که

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به باران باران در استان، گفت: از بعدازظهر فردا انتظار داریم این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شده و از میزان ابرناکی کاسته شود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی شده بود از شب گذشته با شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی شاهد بارندگی در آسمان مازندران بودیم که با تقویت این سامانه، بارش به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: بیشترین بارش طی این مدت از مناطق غربی استان سرلیماک رامسر ۸۵، رامسر ۸۰، سنگ‌پشته رامسر ۵۳ و نوشهر ۳۳ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه بارندگی‌ها امروز در آسمان گسترش یافت، اضافه کرد: این بارندگی‌ها امشب تا فردا کم و بیش ادامه داشته و گاهی همراه با وزش باد شدید و موقتی، کاهش دما و در ارتفاعات گاهی مه‌آلود همراه با کاهش دید و در مناطق سردسیر و کوهستانی همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می شود.

اسدی یادآور شد: از بعدازظهر فردا انتظار داریم این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شده و از میزان ابرناکی کاسته شود.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه جو نسبتا پایداری حاکم خواهد شد و از روز شنبه مجددا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا شود و شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روز ‌شنبه انتظار داریم بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران تداوم داشته باشد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.