کد خبر : 2610
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
141 views

لبنیات هراز آمل برنده شهرآورد لیگ برتری والیبال مازندران شد

لبنیات هراز آمل برنده شهرآورد لیگ برتری والیبال مازندران شد

تیم لبنیات هراز آمل در هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور هورسان رامسر را در زمین خانگی‌اش شکست داد و دومین پیروزی فصل را کسب کرد. به گزارش تیتر شمال؛  شهرآورد لیگ برتری والیبال مازندران عصر امروز و از ساعت ۱۶ در سالن شهید صدر رامسر بین دو تیم لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر

تیم لبنیات هراز آمل در هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور هورسان رامسر را در زمین خانگی‌اش شکست داد و دومین پیروزی فصل را کسب کرد.


به گزارش تیتر شمال؛  شهرآورد لیگ برتری والیبال مازندران عصر امروز و از ساعت ۱۶ در سالن شهید صدر رامسر بین دو تیم لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر برگزار شد که در نهایت هراز آمل موفق شد حریف و میزبان خود را با نتیجه ۳ – ۰ شکست دهد و در جدول رقابت‌ها پنج امتیازی شود.

لبنیات هراز آمل با سرمربیگری بهروز عطایی و ترکیب اولیه محمدکاظم غفاری، امیرخداپرستی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، علی شفیعی، رضا قرا و مجتبی یوسفی دست نخست بازی را با پیش افتادن از میزبان آغاز کرد و توانست برتری یک تا دو امتیازی خود را تا میانه‌های این دست حفظ کند. اما به مرور فاصله امتیازی هراز با هورسان بیشتر شد و به ۶ امتیاز هم رسید. لبنیات هراز آمل در نهایت این دست را با همین فاصله ۶ امتیازی و نتیجه ۲۵ – ۱۹ به سود خود تمام کرد.

شاگردان عطایی برتری خود را در دست دوم نیز از ابتدا حفظ کردند و با ارائه بازی منسجم و حساب شده توانستند در طول این دست فاصله امتیازی خود با میزبان را افزایش دهند و در نهایت با ۲۵ – ۱۸ حریف رامسری خود را شکست دادند و در ست‌شماری ۲ – ۰ پیش افتادند.

آملی‌ها در دست سوم هم توانستند بازی یکدست، حساب‌شده و منسجمی ارائه دهند و با فاصله گرفتن از هورسان در امتیازگیری برای خود در طول مسابقه حاشیه امنیت ایجاد کنند. نتیجه این دست نیز مانند دست دوم ۲۵ – ۱۸ به سود شاگردان عطایی تمام شد تا هراز در دومین گام فصل سی‌وپنجم نیز پیروز از میدان خارج شود.

شاگردان فرشاد سعیدی در تیم هورسان رامسر که دیدار نخست فصل را در ورامین و مقابل تیم والیبال شهرداری این شهر با شکست ۳ – ۲ به پایان رسانده بودند و یک امتیاز از ورامین کسب کردند، امیدوار بودند که در این دیدار خانگی بتوانند دست‌کم به یک برد دو امتیازی برسند. اما عملکرد شاگردان عطایی و به ویژه بازیکنان با تجربه این تیم مانند امیرحسین اسفندیار و رضا قرا سبب شد که هورسانی‌ها در هیچ دستی پیروز نشوند و حتی از کسب یک امتیاز در یک دیدار خانگی هم محروم بمانند.

لبنیات هراز آمل برنده شهرآورد لیگ برتری والیبال مازندران شد

دو تیم که دومین فصل حضورشان در لیگ برتر ولیبال کشور را تجربه می‌کنند فصل قبل نیز در دور رفت و برگشت مقابل هم قرار گرفته بودند که لبنیات هراز آمل در هر دو دیدار موفق به شکست هورسان رامسر شد.

لبنیات هراز با این پیروزی پنج امتیازی شد و پس از شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این تیم سومین دیدار خود را باید روز یکشنبه ۹ آبان در یزد و مقابل تیم شهداب که در دو هفته نخست دو برد با نتیجه ۳ – ۲ کسب کرد برگزار کند.

هورسان رامسر نیز با این شکست همچنان یک امتیازی و در جمع تیم‌های انتهای جدول باقی مانده است. هورسان سومین دیدار خود را باید در ارومیه مقابل تیم مدعی و صدرنشین شهرداری ارومیه برگزار کند.

لبنیات هراز آمل پارسال توانست با کسب رتبه ششم جدول دور مقدماتی لیگ به مرحله پلی‌آف راه یابد و پس از آن نیز در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد و تا یک قدمی رسیدن به دیدار نهایی نیز برسد. هورسان رامسر هم در پایان فصل قبل رتبه نهم جدول ۱۴ تیمی سوپرلیگ والیبال را کسب کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.