کد خبر : 2656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
113 views

نخستین محیط بان میانکاله درگذشت

نخستین محیط بان میانکاله درگذشت

رئیس محیط زیست بهشهر از درگذشت نخستین محیط‌بان میانکله خبر داد و گفت: مرحوم بهرامی یکی از افرادی بود که برای حفظ و حراست میانکاله حتی در روزهای بازنشستگی دغدغه داشته است. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود هادیان در گفت‌گو با خبرنگار فارس با تایید فوت ایرج بهرامی عبدالملکی نخستین محیط بان میانکله اظهار

رئیس محیط زیست بهشهر از درگذشت نخستین محیط‌بان میانکله خبر داد و گفت: مرحوم بهرامی یکی از افرادی بود که برای حفظ و حراست میانکاله حتی در روزهای بازنشستگی دغدغه داشته است.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود هادیان در گفت‌گو با خبرنگار فارس با تایید فوت ایرج بهرامی عبدالملکی نخستین محیط بان میانکله اظهار کرد: این مرحوم حدود ۴۸ سال پیش در این مجموعه فعالیت داشته است.

وی با اعلام اینکه مرحوم بهرامی اصالتا اهل زاغمرز مازندران بوده است، گفت:  مرحوم بهرامی روز گذشته دارفانی را وادع گفته است.

رئیس محیط زیست بهشهر خاطر نشان کرد: قرار است که همکاران محیط زیست به دیدار خانواده این مرحوم رفته و پیام تسلیت دغدغه‌مندان محیط زیست را به خانواده‌اش ابلاغ کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم بهرامی یکی از افرادی بود که برای حفظ و حراست میانکاله حتی در روزهای بازنشستگی دغدغه داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تالاب بین‌المللی میانکاله از مهم‌ترین، بکرترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های خطه شمالی کشور است که در استان مازندران قرار گرفته‌ است. میانکاله زیستگاه گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.