کد خبر : 2730
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
109 views

تکلیف استانداری مازندران هرچه زودتر مشخص شود/لزوم ارائه برنامه‌های دقیق برای سفر رئیس‌جمهوری

تکلیف استانداری مازندران هرچه زودتر مشخص شود/لزوم ارائه برنامه‌های دقیق برای سفر رئیس‌جمهوری

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در انتخاب استاندار مصداقی وارد نمی‌شوم، گفت: اگر قرار است استاندار تغییر کند انتظار ما از دولت این است که زودتر تکلیف روشن شود و استان وضعیت خودش را بداند. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در انتخاب استاندار مصداقی وارد نمی‌شوم، گفت: اگر قرار است استاندار تغییر کند انتظار ما از دولت این است که زودتر تکلیف روشن شود و استان وضعیت خودش را بداند.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان مازندران که با محوریت رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ برگزار شد با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهور به استان دیر یا زود انجام می‌شود، اظهار کرد: طرح‌های نیمه کاره اولویت سفر به شمار می‌رود و باید مهمترین طرح‌ها را مشخص کنیم.

وی خواستار درنظرگرفتن چند طرح نو و جدید شد و گفت: علاوه براین برای فصل بودجه بندی، کارهای کلان استانی را مدنظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه درباره مسئله استانداری به صورت مصداقی ورود پیدا نمی‌کنم، خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت استان شد.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه بنا نداریم در انتصاب‌ها دخالت داشته باشیم، ادامه داد: اگر بنا است تغییرات مدیریتی انجام شود انتظار است که سریع‌تر و فردی که کاردان، متعهد، امین و دارای سوابق اجرایی برای استان است، انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه آذر ماه فصل بودجه‌بندی سال جدید است و باید کارهای کلان استانی خودمان را ببینیم و در بودجه سهم خوبی داشته باشیم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم برای سفر رئیس‌جمهوری طرح و برنامه خوبی داشته باشیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر اجرای طرح خانواده و جوانی جمعیت گفت: اگر قرار است در این طرح مشوق‌هایی درنظر گرفته شود باید به سمت استان‌ها و مناطقی که دارای مشکلاتی در زاد و ولد هستند، سوق داده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری با اشاره به رویداد ساری ۲۰۲۲ و بر لزوم آماده شدن شرایط برای این رویداد تاکید کرد و گفت: لازم است نمایندگان استان در مجلس، این رویداد را جدی گیرند.

محمدی لائینی با اظهار اینکه این رویداد متعلق به تمامی استان و کشور است، به ظرفیت‌های مختلف استان و ساری اشاره کرد و گفت: باید این ظرفیت‌ها معرفی و مهیا شوند.

وی گفت: برخی از مراکز و جاذبه‌ها در حال فرسودگی و تخریب هستند و باید به این سرمایه‌های ملی و میراثی توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.