کد خبر : 2739
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
86 views

محمدی‌لائینی: دولت در تغییر استاندار مازندران تعجیل کند

محمدی‌لائینی: دولت در تغییر استاندار مازندران تعجیل کند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه بنای دخالت در انتصاب‌ها را نداریم،گفت: اگر بنای تغییر مدیریتی در استان مازندران وجود دارد، این اقدام سریع‌تر انجام شود. به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله  محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران صبح امروز در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با محوریت رویداد

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه بنای دخالت در انتصاب‌ها را نداریم،گفت: اگر بنای تغییر مدیریتی در استان مازندران وجود دارد، این اقدام سریع‌تر انجام شود.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله  محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران صبح امروز در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با محوریت رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ استان مازندران در محل اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، اظهار کرد: طرح جامع گردشگری در استان سریع‌تر تدوین شود.

وی با اشاره به کم‌کاری‌های انجام شده در سه سال اخیر، افزود: انتظار است در این مدت مسائل جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی مراسم گردشگری ۲۰۲۲ شد و بیان کرد: کشور ما و استان مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد و از این ظرفیت برای توسعه استان باید به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه خواستار بهسازی و بازسازی آثار تاریخی استان مازندران شد و گفت: امکان ایجاد این جایگاه‌ها وجود ندارد، با کم‌توجهی به آثار میراثی دست‌کم جلوی تخریب این آثار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه سفر ریاست جمهوری را هم در پیش داریم، افزود: یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام است، قبل از سفر لیست پروژه‌ها نیمه‌تمام تهیه شود و حتی طرح کلان مناسبی را برای استان درخواست کنیم و با توجه به اینکه زمان بودجه‌بندی سال آینده در ماه‌های آینده است همین موضوع هم مورد توجه مسؤولان استانی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در دستور کار مجلس قرار دارد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این طرح مشوقات، جوائز و امتیازات به استان‌های داده شود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه بنا نداریم در انتصاب‌ها دخالت داشته باشیم،بیان کرد: اگر بنا است تغییرات مدیریتی انجام شود انتظار است که سریع‌تر و فردی که کاردان، متعهد، امین و داری سوابق اجرایی برای استان انتخاب شود.

غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: باید از  این ظرفیت برای معرفی جامع و کامل استان مازندران به خوبی استفاده شود.

وی با اعلام اینکه موقعیت مازندران با دیگر استان‌های دیگری که کشور در گذشته معرفی شده بسیار متفاوت است،افزود: آثار تاریخی استان بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است، باید از همه ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود.

نماینده مردم شرق استان مازندران، ادامه داد: برای اجرای برنامه مناسب نیاز به همراهی و همه جانبه مدیران استانی و ملی است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.