کد خبر : 2760
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
104 views

جشنواره هنری و گردشگری «چلچلا» در مازندران برگزار می شود

جشنواره هنری و گردشگری «چلچلا» در مازندران برگزار می شود

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: جشنواره هنری و گردشگری چلچلا در راستای گفتمان مفام معظم رهبری و گام دوم انقلاب برگزار می شود. به گزارش تیتر شمال؛ محمد عباسپور شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره هنری و گردشگری چلچلا با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله میراث

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: جشنواره هنری و گردشگری چلچلا در راستای گفتمان مفام معظم رهبری و گام دوم انقلاب برگزار می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد عباسپور شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره هنری و گردشگری چلچلا با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه و سپاه کربلا در استان برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار تا دوم بهمن خواهد بود.

وی گردشگری تعالی بخش، سفر مسئولان، معرفی آئین و رسوم گردشگری و مناطق بومگردی، اثرات متقابل گردشگری و جامعه و ظرفیت‌های مغفول مانده گردشگری را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: در راستای بحث ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲، سپاه کربلا با همه زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه جشنواره هنری و گردشگری چلچلا در راستای بحث گفتمان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بحث گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مقابله با تحریم‌های دشمن می‌دانند.

وی در ادامه با بیان اینکه گردشگری تعالی بخش یکی از برنامه‌های ما در این حوزه است، عنوان کرد: باید از ظرفیت علما، مشاهیر، امام‌زاده‌ها، مقبره شهدا و روایدادهای تاریخی که در استان داریم استفاده کرد که این برنامه درگردشگری تعالی بخش پیگیری می‌شود.

عباسپور یادآور شد: این جشنواره در قالب هنرهای تجسمی، پوستر، عکس، کاریکاتور، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی، شعر، داستان و غیره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش ویژه مردمی گفت: مردم و گردشگران نیز می‌توانند در قالب فیلم کوتاه آثار خود را ارسال کنند.

عباسپور با اشاره به اینکه قرار است با استفاده از ظرفیت ریلی استان راه‌اندازی تور گردشگری جنگل را با محوریت اتفاقات سال ۶۰ داشته باشیم، اظهار کرد: این برنامه با همان مدل راهیان نور جنوب اجرایی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.