کد خبر : 2767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
158 views

باز هم تغییر مدیریتی در چوب و کاغذ مازندران / جلالی سرپرست موقت شد

باز هم تغییر مدیریتی در چوب و کاغذ مازندران / جلالی سرپرست موقت شد

براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا رضا جلالی به عنوان سرپرست کارخانه چوب و کاغذ مازندران منصوب شد و از خدمات علی‌اکبر صفریان قدردانی شد. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی شرکت چوب و کاغذ مازندران با استناد مصوبه هیأت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا و

براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا رضا جلالی به عنوان سرپرست کارخانه چوب و کاغذ مازندران منصوب شد و از خدمات علی‌اکبر صفریان قدردانی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی شرکت چوب و کاغذ مازندران با استناد مصوبه هیأت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا و هیأت مدیره چوب و کاغذ مازندران  جلالی معاون امور مجامع و شرکت‌های طرح و توسعه آینده پویا به‌عنوان سرپرست موقت شرکت چوب و کاغذ مازندران معرفی شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر افزایش تولید،حفظ اشتغال و ارتقا بهره وری و افزایش شفافیت و پاسخگویی و حل مشکلات موجود از خدمات علی‌اکبر صفریان در مدت مسؤولیت مدیریت این کارخانه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

پیگیری مطالبات چوب و کاغذ مازندران از سازمان جنگل‌ها، مراتع و  آبخیزداری و تلاش برای الزام وزارت آموزش و پرورش برای خرید کاغذ از این کارخانه از برنامه‌های در دست اقدام صفریان در دوره مدیریتی وی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.