کد خبر : 2786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
140 views

خداحافظی سید پیمان حسینی از بازی های ملی فوتبال ساحلی

خداحافظی سید پیمان حسینی از بازی های ملی فوتبال ساحلی

سید پیمان حسینی ملی‌پوش مازندرانی با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات، از تیم ملی خداحافظی کرد. به گزارش تیتر شمال؛ سیدپیمان حسینی و حسن عبداللهی، دو ملی‌پوش با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات، از تیم‌ملی خداحافظی کردند. این دو بازیکن در

سید پیمان حسینی ملی‌پوش مازندرانی با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات، از تیم ملی خداحافظی کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدپیمان حسینی و حسن عبداللهی، دو ملی‌پوش با سابقه فوتبال ساحلی کشورمان در پایان رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات، از تیم‌ملی خداحافظی کردند.

این دو بازیکن در آخرین حضور خود در تیم‌ملی توانستند عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام بین قاره‌ای در امارات را به دست بیاورند و با جام از دنیای فوتبال وداع کنند.

سید پیمان حسینی متولد ۱۳۶۴ روستای لرگان منطقه کجور نوشهر در استان مازندران است که سال‌ها به عنوان دروازه بان در تیم ملی فوتبال ساحلی درخشید.

از سید پیمان به عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان یاد می‌شود؛ وی در جام جهانی ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان دستکش طلای مسابقات شد.

حسینی تاکنون افتخارات زیادی از جمله یک قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای، مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۷، دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران کسب کرده‌است.

حسینی که بهترین دروازه‌بان جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شده‌است در سال ۲۰۱۴ نیز یکی از سه کاندیدای نهایی عنوان بهترین دروازه‌بان جهان بود.

حسینی در جریان جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال، در بازی مقابل مکزیک دچار شکستگی از ناحیه سر شد، ولی بازی را ادامه داد؛ این اقدام وی موجب تمجید سایت فیفا از او شد.

پیمان حسینی در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان شناخته و برنده دستکش طلا از این دوره از رقابت‌ها شد.

او همچنین در همان دوره و همان سال (جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما) جایزه بهترین گل مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین در اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر ۱۳۹۸) مجله فرانس فوتبال، از پیمان حسینی به عنوان یکی از ۱۰ اسطوره تاریخ این رشته نام برد.

سید پیمان حسینی در باشگاه‌هایی همچون سایپا البرز، آپادانا، شموشک نوشهر، شهرداری تبریز، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری و موج سواران ساحلی نوشهر سابقه بازی دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.