کد خبر : 2803
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
124 views

ضرب‌الاجل یک‌ماهه دادگستری برای تعیین‎‌تکلیف نهاده‌های دپو شده در گمرکات مازندران

ضرب‌الاجل یک‌ماهه دادگستری برای تعیین‎‌تکلیف نهاده‌های دپو شده در گمرکات مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید تا یکماه آینده تعیین تکلیف شود. به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید تا یکماه آینده تعیین تکلیف شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد و بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

وی اکبری افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید و برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

اکبری با بیان اینکه دادستانی بهشهر و مرکز استان با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.