کد خبر : 2845
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
97 views

حسینی‌پور: نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است

حسینی‌پور: نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است

استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود.   به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور پس از مراسم معارفه خود به

استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود.

 


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور پس از مراسم معارفه خود به عنوان استاندار مازندران با حضور وزیر کشور در نشست با مدیران ستادی استانداری و فرمانداران استان، اظهار کرد: کار جهادی و تفکر انقلابی در حوزه مدیریتی باید دغدغه تمام مدیران استان باشد.

وی با بیان اینکه مسؤولیت در خدمت صادقانه به مردم تجلی پیدا می‌کند،گفت: در شرایط حساس کنونی که کشور نیازمند ایثار و کار جهادی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش‌های اقتصادی است، کم‌کاری قابل پذیرش نیست و مسؤول، باید مسؤولیت خود را با تلاش و کار خود را در عمل معنا کند.

 استاندار مازندران خطاب به فرمانداران گفت: با توجه به فشار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی پیش‌رو باید به دنبال حل مشکلات مردم به عنوان والی استان و شهرستان باشیم.

حسینی‌پور از فرمانداران خواست تا مهمترین الویت‌های توسعه شهرستان‌ها را طی هفته آینده تهیه و ارسال کنند، الویت‌هایی که می‌تواند با تمرکز و گره‌گشایی برای مردم پرثمر باشد.

استاندار مازندران با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در دوران مسؤولیت احمد حسین‌زادگان در شرایط کرونایی، تصریح کرد: تعامل، هم‌افزایی و همکاری کلید توفیق در امور است و اکنون که مسؤولیت خدمتگزاری مردم را پذیرفته‌ایم باید جدی و با اولویت به این مهم بپردازیم.

حسینی‌پور افزود: نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم لاینحل است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود.

وی یادآور شد: حضور میدانی فرمانداران در بازار برای کنترل قیمت‌ها یک راهبرد مدیریتی است.

استاندار مازندران افزود: فرصت هر کاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر به ایجاد تجربه‌های قابل توجهی می‌شود که این تجربه‌ها را باید به مدیران بعدی خود منتقل کنیم، لذا از استاندار سابق و همه مدیران می‌خواهم تجارب خود را به عنوان اسناد سازمانی مکتوب کنند تا در راستای توسعه استان نقش ایفا کند.

حسینی‌پور تاکید کرد: برای تحقق توسعه در میدان عمل و برداشتن گام‌های موثر و سازنده، نیازمند تدوین  برنامه چهارساله در شهرستان‌ها هستیم.

وی با اشاره به این که امروز انقلابی کسی است که برای مردم کار کند، افزود: تحول، تحول، تحول، شعار اساسی ماست و برای تحول آتش به اختیار باشید.

استاندار مازندران گفت: از ظرفیت جوانان، افراد دارای ایده و خلاقیت و سرمایه‌گذاران برای برداشتن گام‌های بلند و موثر بهره‌گیری کنید.

حسینی‌پور تاکید کرد: مدیر باید دارای قدرت لازم برای ایجاد رقابت باشد و برنامه راهبردی داشته باشد و هرگز به حاشیه‌ها ومسائل بیهوده مشغول نشود.

وی افزود: خدمت به مردم و گشودن گره‌های پیش‌روی آنان، اهتمام شبانه‌روزی برای اعتلا و شکوفایی و ایجاد نشاط و امید در جامعه، راه و هدف یک مدیر در نظام اسلامی  است.

استاندار مازندران یادآور شد: نباید به روزمرگی بیفتید بلکه باید با پویایی و جذب تجربیات مثبت، هر روز گامی نو بردارید. برای رفع موانع در بخش‌های مختلف، ستاد رفع موانع در شهرستان‌ها ایجاد شود.

حسینی‌پور در بخش دیگر سخنانش خواستار بهره‌گیری مدیران استان از تجربه کهنسالان، اندیشه میانسالان و انرژی جوانان شد و افزود:گردشگری،تبدیل شدن به قطب علمی و دانشگاهی و مرکز تجارت ملی و بین‌المللی برای صادرات محصولات به ویژه در بخش کشاورزی، الویت‌های اساسی توسعه استان محسوب می‌شوند.

وی افزود: توسعه تجارت و بازرگانی در مازندران با حفظ محیط زیست شکننده استان با ایجاد مراکز تجاری امکان‌پذیر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه با شناسایی شهرهای مستعد، میزبان و پشتیبان می‌توان پروژه‌ها را تعریف و هدفمند کرد تا پازل توسعه استان معنا یابد، بیان کرد: با تلاش و عزم جهادی می‌توان مازندران را به عنوان الگوی استانی تمدن ایرانی و اسلامی معرفی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.