کد خبر : 2867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
80 views

زارعی: سفرهای استانی رئیس جمهور امید زیادی بین مردم ایجاد کرد

زارعی: سفرهای استانی رئیس جمهور امید زیادی بین مردم ایجاد کرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور یک نقطه قوت است که توانسته امید زیادی را میان مردم ایجاد کند. به گزارش تیتر شمال؛ صد روز از نشستن سید ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست قوه مجریه می گذرد، وی که با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» سیزدهمین دولت

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور یک نقطه قوت است که توانسته امید زیادی را میان مردم ایجاد کند.


به گزارش تیتر شمال؛ صد روز از نشستن سید ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست قوه مجریه می گذرد، وی که با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» سیزدهمین دولت پس از پیروزی انقلاب را تشکیل داده، بر اساس وعده‌های انتخاباتی خود انتظاراتی را در مردم ایجاد کرده است.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به صد روزه شدن دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت در چند زمینه کار خود را به خوبی شروع کرده؛ اولین آن در منظر مردم بودن است و در زمینه ارتباط با مردم عملکرد دولت خوب و قابل دفاع است.

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان واکسیناسیون مردم را در بحث کرونا به خوبی انجام داد. اینها همگی امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرد و مخصوصا بحث واکسیناسیون نقطه قوتی برای دولت سیزدهم تلقی شد و فکر این را که دولت می‌تواند کاری را انجام دهد در مردم ایجاد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی مدت سه ماه که از آغاز دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات خوبی در وزارت  جهاد کشاورزی صورت گرفته که شاه بیت آن توجه به تولید کالاهای اساسی و راهکارهای کم اثر کردن تحریم های آمریکا در حوزه امنیت غذایی است.

زارعی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی توجه به تولید گندم که امروزه مهمترین نقش را در امنیت غذایی کشور دارد، در دستور کار قرار داده و برای تولید محصولاتی مانند روغن که کشور 90 درصد وابسته به واردات است برنامه هایی تدوین کرده است.

وی در بخش دیگری گریزی به تغییر و تحول در استان زد و گفت: نیاز است تمام مدیران برای حل مشکلات مردم پای کار باشند و استاندار جدید را همراهی کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث واردات برنج، گفت: مصرف ما ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن برنج است در حالی که فقط ۲ میلیون تن تولید میکنیم مازاد این میزان را باید وارد کنیم، طبق قانون از زمان برداشت برنج تا آبان ماه واردات ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تنظیم حجم واردات برنج بر عهده دولت است، تصریح کرد: دولت به اندازه نیاز کشور اقدام به واردات برنج می‌کند.

زارعی با اشاره به بحث مرکبات، بیان کرد:در این بخش مشکل صادرات داریم از این رو نامه‌ای به کمیسیون کشاورزی مجلس و وزیر کشاورزی ارسال کردیم تا اگر شد حمل و نقل باری هوایی را با توجه به مشکلات مرزی فعال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.