کد خبر : 2879
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
113 views

ستاد اجرای فرمان امام (ره)۱۰۰دستگاه ویلچر به معلولان مازندران اهدا کرد

ستاد اجرای فرمان امام (ره)۱۰۰دستگاه ویلچر به معلولان مازندران اهدا کرد

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روز یکشنبه در راستای اجرای طرح «حرکت مثبت» بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد مبنی بر تهیه ویلچر برای معلولان جسمی و حرکتی خانواده‌های محروم و کم برخوردار؛ ۱۰۰ دستگاه ویلچر را به معلولان جسمی و حرکتی زیر ۱۴ سال مازندران اهدا کرد. به گزارش تیتر شمال؛ طرح “حرکت مثبت”

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روز یکشنبه در راستای اجرای طرح «حرکت مثبت» بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد مبنی بر تهیه ویلچر برای معلولان جسمی و حرکتی خانواده‌های محروم و کم برخوردار؛ ۱۰۰ دستگاه ویلچر را به معلولان جسمی و حرکتی زیر ۱۴ سال مازندران اهدا کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ طرح “حرکت مثبت” بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره )  تهیه و توزیع ۲۷هزار ویلچر برای معلولان جسمی و حرکتی خانواده‌های محروم و کم برخوردار است که توزیع مرحله نخست آن با ۲هزار و ۵۰۰دستگاه شروع شد که سهم مازندران ۱۰۰دستگاه است که مراسم توزیع این تعداد ویلچر امروز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ، رئیس ستاد اجرایی فرمام امام به همراه مدیر کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت : یکی از برکات شرایط کرونایی ،ملموس شدن کمک های مردمی و نهاد های حمایتی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام ، بهزیستی ، کمیته امداد و گسترش فعالیت گروهای جهادی است.

حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی به خصوص معلولان به حمایت ویژه نیازمند هستند، افزود: تعامل و درک مشترک با معلولان به آنان امید زندگانی می دهد.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم معلولان نیز از حق طبیعی استفاده از همه امکامات عمومی برخوردار شوند.

طبق اعلام ستاد اجرایی فرمان حضر امام ( ره )  ویلچرها اهدایی تولیدی موسسه خیریه ای است که کارگران و کارکنان آن نیز افراد دارای معلولیت هستند و  ستاد اجرایی فرمان امام در قراردادی با این خیریه ۲۷هزار دستگاه ویلچرهای ساخت داخل دارای استاندارد را به ارزش هر ویلچر۲ میلیون تومان خریداری کرده است.

مازندران ۶۳ هزار معلول دارد که از این تعداد نیمی معلول جسمی و حرکتی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.