کد خبر : 2894
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
95 views

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: به‌منظور برخورد با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی در مازندران طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.   به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدپور در گفت و

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: به‌منظور برخورد با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی در مازندران طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 


به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 انبار احتکار کالا در سطح استان شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری کارشناسان ادارات صمت ، ماموران در بازرسی از این انبارها در مجموع 45 دستگاه لوازم خانگی، 3 هزار قلم انواع مواد شوینده، 2 تن برنج و ظروف پلاستیکی کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارزش کالاهای کشف شده در اجرای این طرح را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر 45میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متصدیان این انبارها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

محمدپور در پایان با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.